מבזקים

Plus500 הישראלית תיתן חסות ראשית לאלופת שוויץ בכדורגל

תוכן עניינים

הבוקר חתמה Plus500 על הסכם חסות ראשי עם אלופת שוויץ בכדורגל קבוצת יאנג בויז, לשתי העונות הקרובות של הקבוצה

אהרון קלפה | י"א בסיוון תש"פ | יום רביעי 3 ביוני 2020 | מערכת ישראל ניוז

חברת Plus500 הישראלית הנסחרת ברשימה הראשית (Main Market) בבורסה לניירות ערך של לונדון (סימול: PLUS) ונכללת במדד ה- FTSE 250, המפתחת פלטפורמת מסחר מקוון בחוזי הפרשים (CFDs) הודיעה הבוקר על חתימת הסכם חסות לאלופת שוויץ בכדורגל, מועדון יאנג בויז המשחק בליגה השוויצרית הבכירה (BSC Young Boys Football Club).

Plus500 תהיה נותנת החסות הראשית של המועדון בשתי העונות הקרובות 2020/21 ו– 2021/22 עם אופציה להארכה לתקופה נוספת.

הסכם החסות מתווסף לחסויות הספורט הקיימות של החברה, הכוללות שותפות מוצלחת וארוכת שנים עם מועדון הכדורגל הספרדי אתלטיקו מדריד, כנותנת החסות הראשית של המועדון. שיתוף הפעולה עם מועדון הפאר הספרדי החל בשנת 2015, ובמהלך התקופה זכה המועדון, בין היתר, בליגה האירופית של אופ"א. כמו כן, Plus500 הינה נותנת החסות הראשית של מועדון הרוגבי האוסטרלי, ה- Plus500 Brumbies. חסויות אלו, תורמות להגברת המודעות למותג Plus500 ולהרחבה גלובאלית של קהל לקוחותיה.

כחלק מהסכם החסות, הלוגו של Plus500 יופיע בחזית מדי המשחק הרשמיים של יאנג בויז, בכל משחקי הקבוצה ועל גבי חולצות האימון, בנוסף תהיה ל- Plus500 גישה למגוון זכויות מיתוג נוספות.

קבוצת יאנג בויז שבסיסה בבירת שוויץ ברן, נכללת בין מועדוני הכדורגל השוויצרים המצליחים ביותר בזירה הבינלאומית ואלופת שוויץ הנוכחית, לאחר שזכו באליפות שוויץ הן בעונת 2018-2019 והן בעונת 2017-2018. החל משנת 2005, היאנג בויז משחקים באיצטדיון הסטאד דה סוויס (Stade de Suisse), מהאצטדיונים הגדולים בשוויץ, בעל קיבולת של 32,000 מקומות ישיבה.

דויד צרויה, מנכ"ל Plus500 מסר: "אנו שמחים לבשר על תחילתה של שותפות חדשה עם מועדון הכדורגל יאנג בויז, קבוצת הכדורגל המצליחה בשוויץ והאלופה הנוכחית. Plus500 תהיה נותנת החסות הראשית של המועדון ותמשיך לתמוך בספורט מקצועני בהמשך לתמיכתה במועדון הכדורגל הספרדי אתלטיקו מדריד, ובמועדון הרוגבי האוסטרלי ה- Plus500 Brumbies. מתן חסויות לקבוצות ספורט מובילות הינו חלק מאסטרטגית השיווק של החברה כאמצעי להגברת החשיפה הבינלאומית והעצמת המותג הגלובאלי Plus500"

ואנג'ה גראוול מנכ"ל יאנג בויז הוסיף: "אנו גאים בכך שחברת Plus500 בחרה להביע מחויבות כה עמוקה במועדון ובמותג יאנג בויז, בו בעת שכולנו בציפייה לשובו של הכדורגל המקצועני בשוויץ לפעילות מלאה. לחברת Plus500 רקע עשיר ומכובד בתמיכה ומתן חסויות לקבוצות מובילות בספורט המקצועני, אנו נלהבים מהצטרפותה כנותנת החסות הראשית של המועדון."

נדב שילה, ניר זץ, דוד צרויה, תמר אדרעי דהן וארנון סמבורסקי (יח"צ)
נדב שילה, ניר זץ, דוד צרויה, תמר אדרעי דהן וארנון סמבורסקי צילום | יח"ץ

 

 

 

 

 

 

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: