מבזקים

איך בוחרים כיריים?

תוכן עניינים

אין עוררין על כך שכיריים הן פריט חובה בכל מטבח. בלעדיהן קשה מאד, ולעיתים קרובות אפילו אפשרי, לבשל או לחמם אוכל ואם מדובר במטבח הממוקם בבית של משפחה – הרי שיש חשיבות גבוהה מאד לבישול אוכל טרי, מגוון ואיכותי תוך הקפדה על הטמפרטורה המתאימה לבישול ולחימום. כיום ישנם כמה וכמה סוגים של כיריים וחשוב מאד להכיר אותם על מנת לבצע את הבחירה הנכונה והמושכלת ביותר. לכל אדם שמעוניין לברר פרטים אודות כיריים כאלה או אחרות יהיו ההעדפות האישיות שלו או את הדרך שבה נוח לו לבשל ולכן מה שיהיה יעיל, נכון ונוח לאדם אחד – לא בהכרח יהיה כזה גם לאנשים אחרים. מכאן שיש חשיבות לבחון היטב את האפשרויות השונות ולבחור בתבונה לאחר סקר שוק מקיף.

כיריים רגילות

הכיריים המוכרות והמסורתיות, אלה שפועלות על ידי בלוני גז, כמובן שאלה כבר לא צריכות להוכיח את עצמן וללא ספק הן מוכרות, איכותיות, מאפשרות פיזור נכון של החום ומגיעות בדרך כלל ברביעיות או חמישיות, מה שהופך את מלאכת הבישול לקלה ומהירה הרבה יותר מאשר היו בעבר. הכיריים האלה מצוידות במנגנוני הגנה ובטיחות על מנת לוודא שלא תפרוץ שריפה, חלילה ובזכותן כל סוג של מזון יהיה מוכן תוך פרק זמן קצר. במקרים רבים ניתן לרכוש תנור משולב – הכוונה האי לתנור אפייה שמערכת הכיריים כבר מותקנת עליו וכך בעצם אפשר להשיג שני מכשירים חשובים וחיוביים בקנייה אחת.

כיריים אינדוקציה – כשצורך נפגש עם אלגנטיות

יש את מי שמחפש את המראה האלגנטי, היוקרתי והייחודי ללא להבת אש ברורה ובולטת במטבח שלו. הפתרון – כיריים אינדוקציה! טכנולוגיה מהפכנית המבוססת על עקרונות פיזיקליים מביאה לכדי רצף פעולות שתכליתו חום חזק וממוקד, כזה שאפשר לעשות בו שימוש לצורך בישול. השכבה העליונה עשויה מחומריים קרמיים שיש להם מראה מיוחד, מפואר ואפילו יוקרתי כך שמי שמשקיע בעיצוב של המטבח כולו – ייתכן וזה המראה שיהיה הנכון והמתאים ביותר עבורו. כיריים אינדוקציה ניתן להשיג כיום בשלל צבעים ומכיוון שאין צורך בחיבור לתשתית הגז בבית או בדירה – הרי שאפשרויות המיקום של הכיריים הרבה יותר מגוונות ומעניינות.

לבחור נכון את סוג הכיריים

אין כמובן תשובה חד משמעית לשאלה איזה סוג כיריים הוא הטוב, המוצלח או הכדאי ביותר. כל סוג נותן מענה שונה עבור צרכים שונים של אנשים וכל מי שמעצב מחדש את המטבח שלו צריך לעשות חושבים ולבחור את הסוג שיהיה הכי מתאים עבורו. חשוב להבין לעומק מה ההבדלים ועל סמך מידע זה לבסס את הבחירה. לסקירה של סוגי כיריים, לחצו כאן:

https://www.electroclick.co.il/category/כיריים-אינדוקציה-סימנס

 

ותוכלו להתרשם מהתכונות הייחודיות של כל אחד מהסוגים וכך אט אט לקבל את ההחלטה שתהיה הכי נכונה עבורכם.

איך בוחרים כיריים - israel-news.co.il

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: