מבזקים

לראשונה יתקיים אקסלרטור ל- 10 חברות סטארטאפ בתחומים שונים בישראל

תוכן עניינים

רשת האקסלרטורים המובילה בעולם Techstars תקיים אקסלרטור ל-10 חברות סטארטאפ בתחומים שונים בישראל, החל מ-7 ביוני

אהרון קלפה | י' בסיוון תש"פ | יום שלישי 2 ביוני 2020 | מערכת ישראל ניוז

עשרה חברות סטרטאפ נבחרו להשתתף באקסלרטור מבוסס מנטורינג של Techstars העולמית בתל אביב
התאריך 7 יוני עד 3 ספטמבר 2020. רשת האקסלקטורים העולמית Techstars, שלה כ-50 תוכניות בינלאומיות בוורטיקלים שונים תקיים לראשונה אקסלרטור החל מה-7 ביוני עד ה- 03 בספטמבר, לעשר חברות הייטק העוסקות בנושאים שונים. החברות יקבלו הדרכה ממנטורים מקצועיים בעלי שם עולמי, יכירו אנשי מקצוע רבים וייחשפו ליצירת קשרים חדשים עם אנשים ומשקיעים מובילים בתעשייה בכל העולם.

התכנית תימשך 13 שבועות ובה כל אחת מעשר החברות שהתקבלו לתוכנית תקבל השקעה של עד 120 אלף דולר. בנוסף, החברות ייהנו ממנטורינג מעשי בשטח, גישה לרשת העולמית של טקסטארס, לקשרים עם גורמים עסקיים בחו”ל ולחברות בינלאומיות. כמו כן, כ- 50% מהחברות המשתתפות באקסלרטור הוקמו על ידי נשים.

מנהלת התוכנית, הילה אוביל ברנר יזמית סדרתית שהקימה שלוש חברות, בהן WhiteSmoke המציעה פלטפורמה לעריכה והגהה של טקסטים באנגלית ונסחרת כיום בבורסה, את הארגון החברתי- התנדבותי, "יזמיות", אשר תומך ומקדם נשים יוזמות בתעשיית הייטק, וכן ניהלה בעבר את התכנית המשותפת של ברקליס ו-Techstars בישראל.
Techstars פועלת בישראל כבר 4 שנים, מייסדיה וצוותיהם מתחברים ליזמים, למומחים, למנטורים, לבוגרי אקדמיה, למשקיעים, למנהיגים עסקיים ולשותפים תאגידיים כדי לסייע לסטרטאפים לצמוח. היא מפעילה כ- 50 מאיצים ברחבי העולם וכיום שווי השוק של החברות בוגרות שלה גדול מ-24 מיליארד דולר.

מנהלת התכנית בישראל, הילה אוביל ברנר, מסרה: "אני גאה להוביל את האקסלרטור הבינלאומי הזה של חברת Techstars העולמית וגאה שקיבלנו החלטה לפתוח אותו לראשונה בתל אביב ועוד בתקופה זו . זוהי הזדמנות פז ל- 10 החברות אשר נבחרו בקפידה. המשתתפים בתכנית יקבלו הזדמנות להכיר וללמוד מאנשי מקצוע רבים ומקצועיים בתחומם ו-13 השבועות של התכנית יהיו מאתגרים, חווייתיים, מקצועיים ובעיקר יהוו מקפיצה אדירה בתחום לחברות ההייטק המשתתפות".

להלן רשימת החברות שנבחרו להשתתף באקסלרטור:

Albo Systems: אלבו סיסטמס הינה חברת סטארטאפ ישראלית הפותרת את בעיית היתושים בעולם על ידי שימוש בבינה מלאכותית על גבי צילומים מתוך לווינים ורחפנים. החברה עושה שימוש בבינה מלאכותית על מנת לנתח תמונות והדמיות מתוך לוויינים ורחפנים במטרה לבצע זיהוי מקורות רבייה של יתושים, לעיתים בתנאים קיצוניים. גישה בלתי שגרתית זו מאפשרת לערים חכמות ולחברות הדברה מתקדמות לבצע ניטור ובקרה של אזורי הרבייה בצורה ידידותית לסביבה.
החברה הוקמה בשנת 2019 על ידי המייסדים גילי ביסה (CEO) ודר׳ ג׳קוס אמסלם (CTO).

Bridgify: ברידג’יפיי עוזרת לרשתות מלונות וסוכנויות טיולים לשפר את חוויית המטייל. תוך שימוש בטכנולוגית AI, החברה מתאימה סיורים, אטרקציות וחוויות פרסונליות למטיילים בממשק משתמש יעיל ביעד הטיול ובכך מפשטת את חווית המטייל ויוצרת עבור לקוחותיה תזרים מזומנים חדש.
ברידג’יפיי משתמשת באלגוריתמים מתקדמים על מנת לספק לרשתות מלונות ולסוכנויות טיולים מוצר לתכנון טיול מותאם אישית. המוצר של החברה מתכנן מסלולי טיול על ידי שימוש במנוע המלצות חכם, מבוסס בינה מלאכותית. המוצר מציע למטיילים אירועים ואטרקציות רלוונטיים עבורם תוך שילוב העדפות המטיילים והמלצות מהקהילה המקומית. כל זאת, תוך הטמעת אירועים חינמיים ואטרקציות בתשלום, על מנת להקל על תהליך תכנון הטיול, ניהול הטיול והרכישה של סיורים ואטרקציות.
החברה הוקמה בשנת 2018 על ידי עמית שמני (CEO) ואודי לוטשי (CTO) ומעסיקה כיום 3 עובדים.

Deltika: דלטיקה מאפשרת להסביר, לבנות ולתחקר מודלים פיננסים-התנהגותיים של בינה מלאכותית באופן אינטואיטיבי והתנהגותי. החברה מאפשרת לארגונים לבנות מודלים שמקבלים החלטות, אבל חשוב מכך, להבין לעומק “למה” ו”כיצד” התבצעה כל החלטה. כך ניתן לבחון תרחישים שונים ולהמליץ ללקוחות הארגון דרכי פעולה שיניבו תקשורת והבנה של ההחלטות שהתקבלו. החברה נוסדה בשנת 2018 על ידי יצחק שמיה (CEO) ורועי ברודו (CTO) .

4M Analytics: פור אם אנליטקס (4mA) מפתחת פלטפורמה לאיתור שאריות מלחמה ותשתיות טמונות בתת הקרקע, באמצעות חישה מרחוק ואינטליגנציה מלאכותית. החברה מפתחת תוכנה מבוססת ענן לאיתור הפרות בתת הקרקע אשר נעשו על ידי אדם. החברה מבצעת תשאול אלגוריתמי למאגרי מידע כבסיס להפעלת מערך איסופי של כלים לחישה מרחוק הכולל: לוויינים בספקטרום נרחב עם מחזוריות גבוהה, מל”טים עם סנסורים ייחודיים ואינטליגנציה מלאכותית כדי לאתר תשתיות טמונות, שאריות מלחמה מסוכנות הכוללות שדות מוקשים ופסולת מסוגים שונים.
המוצר של החברה הוא מנוע להיתוך מידע ממקורות רחבים המייצר “מפה אינטראקטיבית”  לאיתור וניטור תשתיות תקשורת, גז, נפט, חשמל, מים, שאריות מלחמה וחומרים מזהמים ומסוכנים בתת הקרקע. החזון של החברה הוא להיות Google under earth  ולאתר כל תשתית או סיכון הנמצאים בתת הקרקע. החברה נוסדה בשנת 2019 על ידי איציק מלכה (CEO), ניר כהן (COO) ויואב כהן (CTO). היא מעסיקה 7 עובדים ויש לה משקיעים מוערכים בארץ ובעולם.

Hololink: הולו לינק משמשת כ- "one stop shop” ליצירה והפצה של חוויית מציאות אינטראקטיבית על בסיס הרשת, אשר נגישה בדפדפן של כל מכשיר.
צוות החברה מורכב מ-5 מומחים בפיתוח רשת, מדע נתונים ופיתוח עסקי. היא הוקמה בשנת 2019 על ידי לוקאס ניגרד (CEO) ודניס כריסטנסן (CTO). המוצר של החברה צפוי להיות מושק בספטמבר 2020.

SenseIT: סנסיט מציעה פתרון אוטומטי לבדיקות נגישות של תהליכים באתרים. החברה הוקמה, בעקבות זיהוי צורך בשוק בתחום בדיקות נגישות דיגיטליות: בדיקות פונקציונאליות אוטומטיות הבודקות את נגישות הפעולות הפונקציונאליות באתרים, שעיקרם בתהליכים. הפיתרון של סנסיט מאפשר לבצע בדיקות אוטומטיות על ידי צוות שאינו מומחה בתחום נגישות אתרים, ובנוסף להציע ניטור של סטטוס הנגישות באתר בכל רגע נתון.
כיום החברה הינה היחידה אשר מבצעת בדיקות נגישות אוטומטיות על תהליכים (בשונה מבדיקות תוכן סטטי). המוצר נמכר כמערכת SaaS לחברות Enterprise במודל עסקי של רישיון שנתי לשימוש בתוכנה ועונה על צרכים של צוותים שונים מתוך הארגון לרבות צוות QA, מנהלי מוצר, מומחי נגישות בארגון, יועצים משפטיים ומנהלי אחריות תאגידית.
החברה נוסדה בשנת 2018 על ידי תמר שפירא (CEO), איתן בן מאיר (CTO) ונדב ברנשטיין (CPO).

Inthegame: אינטגרם: הופכת כל שידור דיגיטלי לאינטראקטיבי באמצעות מערכת הפעלה וניהול פעילויות לצופים- בתכני לייב וקליפים קצרים. המערכת תומכת במגוון רחב של שידורים חיים, VOD וכן קליפים קצרים ומתאימה לכל סוגי התוכן וביניהם: חדשות, ספורט, ריאליטי, תוכניות פאנל, שעשועונים ועוד. בלחיצת כפתור ניתן להוסיף לשידור צ’אט, סקרים, דירוגים ומגוון תחרויות צופים ולשתף את הקהל באופן ישיר בהתרחשויות על המסך בזמן אמת. Inthegame מייצרת חווית צפייה אישית, בה הצופה בוחר איזה מידע נוסף לקבל בזמן השידור ומתי.
את החברה, שנוסדה בשנת 2017, מובילים אבירם שרון (מנכ”ל) ואיתי ארבל (CTO). עם תחילת דרכה עשתה Inthegame שיתוף פעולה עם Twitch, שירות סטרימינג המשחקים של אמזון.

Lagoon: מנגישים את עולם הדאטה סיינס לאנליסטים פיננסים. הטכנולוגיה של Lagoon מאפשרת לגופי השקעות בארץ ובעולם להשתמש במאגרי מידע גדולים (Big Data) ולנתח אותם באופן מהיר ויעיל בכדי לבצע השקעות טובות יותר.
החברה מנגישה את עולם הדאטה לאנליסטים באמצעות כלים ללא קוד. הפלטפורמה של Lagoon מכניסה חדשנות לתהליכי קבלת החלטות ומאפשרת לחקור ולהעשיר (Data enrichment) את המידע על ידי מודלים כמותיים מתקדמים בלחיצת כפתור ובלי לכתוב שורת קוד אחת. המערכת משפרת את תחזיות האנליסטים ומעלה את רמת דיוק ההשקעות ובנוסף מאפשרת שימוש בטכנולוגיות למידת מכונה (ML) ואינטליגנציה מלאכותית (AI) .
Lagoon חושפת את מחלקות המחקר לעולם חדשני באופן אינטואיטיבי ונוח לשימוש ומיישמת דה-פקטו את מהפכת המידע בעולם הפיננסי. את החברה, שנוסדה בשנת 2019, מובילים עמרי שטייר (CEO), אסף אמיתי (CPO), עמית גילת (CTO) ואורי אלדן (CBDO).

Parsempo: פרסיימפו היא פלטפורמה מבוססת AI ליצירה, מדידה, ניהול תוכן ומכירת שטחי פרסום לבעלי שילוט דיגיטלי. פלטפורמת הבינה המלאכותית שפיתחה החברה נותנת מענה לגופים המחזיקים במערכות מסכים דיגיטליים, החל בשוק המוסדי, שירותי הבריאות, בנקים, חברות ממשלתיות, עיריות, תחבורה וכדומה אשר מתקשרים מסרים ארציים ולוקאליים מתחלפים באלפי מסכים ועד למלונות, חברות ניהול מגדלי משרדים ומגורים, רשתות קמעונאות והסעדה ועסקים בעלי מסכים בודדים. לחברה נציגויות ברחבי העולם וביקושים לעשרות אלפי מערכות במדינות השונות.
Parsempo מתחברת לתשתית קיימת ומחליפה את הצורך בניהול תוכן במערכת משולבת טכנולוגיות חדשניות ולמידה עצמית, המזהה ריבוי פרמטרים בזמן אמת ומתאימה את התוכן לצופה. בנוסף, המערכת חוזה חשיפות עתידיות ומטייבת את המסרים והתוכן הנצפים בזמן אמת. כך היא מאפשרת למקסם את יחס העלות – תועלת. הפלטפורמה מוסיפה ערך כלכלי נוסף של הכנסה פאסיבית. מערכת ניהול הפרסומות המוטמעת בה משלבת במסכי המידע אופציות פרסום שונות, המהוות כלי להכנסה פאסיבית שוטפת של בעלי או מתפעלי “נדל”ן המסכים”. מערכת הניהול כוללת גם מערכת למפרסם המספקת נתונים וטיוב יכולות הפרסום שלו בזמן אמת, כך שמצד המפרסם – המסר מועבר בתועלת מירבית, ומצד בעלי המסך- הם נהנים מהכנסה שוטפת כבעלי שטח פרסום.
בראש החברה, שהוקמה בשנת 2018, עומדים אבי שפירו המנכ”ל, אפרים טבקמן – סמנכ”ל הטכנולוגיות ומואיז נבון, מנהל הפיתוח העסקי.

Skillset: פלטפורמה להערכת יכולות של מחפשי עבודה, היא הפלטפורמה האינטרנטית הראשונה לבחינת מידת ההתאמה של מחפשי עבודה לתפקיד. המערכת מספקת מבחני מיון סימולטורים, הבוחנים יכולות ביצוע בפועל של מטלות העבודה הנדרשת. באמצעות אלגוריתם ייחודי ושימוש בטכנולוגיית AI, המערכת מספקת ניבוי לגבי מידת ההתאמה של העובד לעמדת העבודה העתידית, ההתאמות הנדרשות וכן מספקת המלצות הדרכה למעסיק לקליטה מיטבית של העובד. המיקוד ביכולות המועמד מפחית את חוסר הודאות ואת הסטיגמה ומסייע העסקה שיוונית יותר שתקדם באופן משמעותי את העסקתן של אוכלוסיות מודרות.
מבחן המיון מורכב משני חלקים עבור הנבדק: שאלונים למילוי עצמי ומבחן סימולטור. הסימולטור מספק משימות המרכיבות את 5 מטלות הליבה הנדרשות בעבודה. במהלך ביצוע הסימולציה, המועמד מצולם ומתבצע ניתוח של וידאו, קול ומיומנויות ביצוע של המטלות הנדרשות. באופן זה מתקבל פרופיל ביצועי של המועמד בהתייחס לעמדת העבודה העתידית.
החברה הוקמה בשנת 2019 על ידי מור פנפיל (CEO) ומיה הובר  (CPO).

11 22

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: