מבזקים

סין מכניסה 8,000 אלף איש לבידוד לאחר התפרצות מחודשת של הנגיף

תוכן עניינים

באופן רשמי ישנם בסין חמישה זיהומים חדשים. זה אולי לא נראה הרבה, אך הרשויות בצפון מזרח המדינה בעיר ג'ילין, מודאגים מאוד. תושבי העיר שממשיכים להדביק זה את זו גרמו לנעילה מקומית חדשה

גבי ודררו | כ"ד באייר תש"פ | יום שני 18 במאי 2020 | מערכת ישראל ניוז

בעיר ג'ילין אסור לאנשים להיכנס או לצאת מהם סתם כך. לפחות 8.000 אלף תושבים הוכנסו להסגר קפדני והם חייבים להישאר בבית ולא להזמין מבקרים.  אדם אחד בכל משק הבית רשאי לבצע סידורים בזמן מסוים.

סיכון גבוה: החיים בג'ילין שכבר חזרו למסלולם, נעצרו שנית. בתי קולנוע, חדרי כושר, בריכות שחייה ובתי קפה באינטרנט שוב נסגרים. כמו כן, מכיוון שהשבוע אין רכבות.  הכללים הם קפדניים, אך הסיכון לזיהום באזור הוא גבוה, כך אמרו הרשויות.

אתמול סבלו מג'ילין בשלושה זיהומים חדשים וקשיש נפטר מהשפעות הנגיף. שני הזיהומים האחרים האחרים בסין היו של מטיילים חולים שנכנסו למדינה.

פיטורין: שישה גורמים בג'ילין פוטרו כיוון שלא הצליחו לשלוט על ההתפרצות. בסין מודאגים מאוד מהאזור הגובל בצפון קוריאה ורוסיה. קיים גם חשש שמטיילים בין ערים שונות יפיצו שוב את הנגיף בסין. בשניאנג, בירת מחוז שכנה, נדרשים המטיילים מג'ילין להסגר בבית חולים למשך שלושה שבועות.

גל שני: סין ממשיכה להיאבק בנגיף. יועץ רפואי בכיר בסין אמר לרשת CNN כי מדובר באתגר גדול בלמנוע גל שני של זיהומים.  "רוב הסינים עדיין רגישים לקוביד -19 מכיוון שיש מעט חסינות", אמר ג'ונג ננשאן, "זה כרגע לא טוב יותר מאשר במדינות אחרות".

זו הסיבה שטראמפ מאשים מעבדה סינית. טראמפ אומר שמקור התפרצות הקורונה נעוץ במעבדה סינית. למרות שחוקרים מטילים ספק בהאשמה זו.

המספר הרשמי של זיהומים בסין הוא 82,947 אלף. באופן רשמי נפטרו 4,634 אלף אנשים בסין כתוצאה מהשפעות הנגיף.

התפרצות מחודשת בעיר ג'ילין
התפרצות מחודשת בעיר ג'ילין
לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: