מבזקים

סוד מפלס הכנרת זה מדד לזמן הגאולה

תוכן עניינים

לפני מספר שנים אמר הרב דב קוק בן שושנה כי הסימן שמלך המשיח יתגלה יהיה כאשר הכנרת תתמלא עד גדותיה

יוסף בלו | י"ז באייר תש"פ | יום שני 11 במאי 2020 | מערכת ישראל ניוז
מקור: https://besodhalashon.blogspot.com/2020/05/blog-post.html?m=1

לדבריו של הרב דוב קוק הצדיק מטבריה, מדוע מדד מי הכינרת הם סימן להתגלות מלך המשיח. אם כן, מדוע? ידיעה בעיתון הסבה את תשומת ליבי "מפלס הכנרת עלה בסנטימטר נוסף, כתוצאה מהגשמים החזקים שירדו בצפון. כך דווח על ידי אנשי רשות המים. כלומר מפלס הכנרת המלאה היא בקירוב 209+11-=198-=צחק והגאולה היא בסימן הגבורה של יצחק.

גם ידוע שהגאולה היא בסימן האות ץ מהאותיות המסיימות את המילים והן אותיות מנצפך. ובע"ה כשנזכה לגאולה נשמח ונצחק.

ידוע כי האות י בשם י-ה-ו-ה היא ספירת חוכמה ויש לה קוץ והיא ספירת הכתר. בצירוף י לצחק נקבל את יצחק שזה בעצם עומק של 208 מטר. כלומר חסר עוד 91 מ"מ שהכנרת תתמלא ותגיע לעומק של 208 מטרים.

91=אמן וגם חבור של י-ה-ו-ה עם א-ד-נ-י

אז בע"ה אם נאמין בגאולה ונתחזק ברוח ובכוח באמירת אמן ונתעורר מהשגרה המרדימה ונייחד את הקב"ה עם השכינה. כאשר נקשט את השכינה בלימודים, ללמד וללמוד תורה להתחזק במצוות ומעשים טובים יהיה יחוד בין הקב"ה והשכינה ונזכה לגאולה השלימה. הכנרת התמלאה החורף במטרים וחצתה את העומק של 220 מטר שהוא מתחת לכנרת מלאה בקירוב ל – 22 ס"מ.

220=כתר

ובזמן זה חווינו גם את נגיף הכתר שזה תרגום העברי לשם הנגיף בספרדית. נראה כי מתי שהכנרת עולה מעומק הכתר נזכה לגילוי מלך המשיח שיגלה לעולם את מלכות הקב"ה בשמיים ובארץ וכי אין עוד מלבדו.

רמז נוסף: "כנרת" אותיות "כתר נ" גימטריא "כתר הגאולה". לכן שבע"ה תתמלא מעומק הכתר לעומק צחק נזכה לגילוי מלך המשיח אז תתגשם נבואת הרב דב קוק בן שושנה שה' ישלח לו רפואה שלימה במהרה אמן.

איך כתר מרמז על שנת התשף המסוגלת לגאולה?

האות ת' של כתר זה 20*20=400=ת

ואנחנו בשנת 2020 למניינם

רכ=220

הגאולה לפי הזוהר צריכה להתגשם לפני הסוף של שנת 6000 לבריאת העולם. 6000-220=5780 שהיא שנת ה'תש"ף המסוגלת לגאולה. מדד מפלס הכנרת הוא מדד הגאולה של עם ישראל והעולם.

צילום | צבי סרוסי ישראל ניוז
צילום | צבי סרוסי ישראל ניוז
צילום | צבי סרוסי ישראל ניוז
צילום | צבי סרוסי ישראל ניוז

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: