מבזקים

הרשת חברתית NonyChat מחברת בין בני הנוער בישראל בתקופת הקורונה

תוכן עניינים

התפשטות נגיף הקורונה אמנם לא פגע כלכלית בצורה ישירה בבני הנוער, אך בהחלט חולל שינוי דרמטי גם בחיי היום-יום שלהם. ביטול בתי הספר, פעילות תנועות הנוער וחוגי ספורט, טיולים, ימי הולדת ומפגשים חברתיים הם רק כמה דוגמאות. רשת חברתית או שיחות וידאו הפכו לאמצעי התקשורת העיקריים. לכן, הגיע הזמן שתכירו את  Nonychat רשת חברתית בה ניתן להכיר חברים חדשים, גם בתקופת הקורונה!

נוניצ'אט- רשת חברתית באפליקציה בטוחה

גם בני הנוער וגם מבוגרים כאחד, חושבים פעמיים לפני שהם לוחצים על כפתור ה- post שמעלה פוסטים לפייסבוק, או על הפתור ה- share איתו מעלים תמונות והאשטאגים באינסטגרם: האם הכל כתוב בצורה נכונה? האם אקבל לייקים? מה יכתבו החברים או העוקבים בתגובות? בוודאי גם לכם זה עבר בראש פעם או פעמיים, אבל ב- NonyChat הכל עובד אחרת לגמרי.

נוניצ'אט היא רשת חברתית בטוחה, השימוש בה נעשה מכל טלפון נייד באמצעות אפליקציה להורדה. מה עושה אותה אפליקציה בטוחה? אין תמונות או סרטונים בכלל! כל וידיאו או תמונות שאת חלקם לא בהכרח תרצו לראות, לא קיימים. בנוני צ'אט מדברים. על מה מדברים? מדברים על הכל! בשיחה אנונימית, נעימה, מכבדת ומעניינת.

נושאים רבים לשיחה מחכים לכם בנוניצ'אט, הנושא הנבחר יביא אליכם את השותף הנבחר לשיחה- ושכבר יש לכם לפחות דבר אחד במשותף, זה הזמן לדעת עוד, ללמוד ולהתעניין, לדבר ולהכיר.

האם כל אחד יכול להשתמש בנוניצ'אט?

NonyChat היא רשת חברתית באפליקציה בטוחה, לכן השימוש בה הוא מגיל 13 ומעלה. מעבר לזה, האפליקציה להורדה בחינם כמו גם ל הפיצ'רים השונים שלה! כל אחד יכול להוריד את נוני צ'אט ולהנות ממנה. כמו כן, אנו מטפלים בנושא של הטרדות בזמן אמת. זכרו- יש לשמור על השיחה מכבדת ונשמח שתדווחו לנו במידה ואינה מכבדת מהצד השני, בכל עת.

נוניצ'אט פועלת על רשת האינטרנט, בגלישה סלולרית מכל מכשיר טלפון נייד. המאמצים שהשקענו והטכנולוגיה המתקדמת בה, הופכים אותה לאפליקציה להורדה מהירה, עם צריכת מינימלית מחבילת הגלישה שלכם!

אם כבר הזכרנו מהירות, גם מחוויית המשתמש הגבוהה ביותר תוכלו להנות בנוני צ'אט! את השימוש באפליקציה תבינו מהר מאוד, כל פעולה שתרצו לבצע, ממש בלחיצה כפתור וללא המתנה.

 

חזרה לשגרה או המצב הקיים

אחד הנושאים החמים ביותר בנוניצ'אט בתקופה זו הוא: "חזרה לשגרה או המצב הקיים", נושא הנוגע לכולנו בימים אלה. ההנחיות הברורות והמגבלה בתנועה, הביאו בני נוער רבים לכך שיעבירו זמן רב בבית, בעיקר מול המחשב והטלוויזיה. עם נוניצ'אט, במקום לעבור שוב ושוב על ה- feed ולגלות שלא קורה כרגע הרבה אצל אף אחד, תוכלו להכיר חברים חדשים, במיוחד עכשיו- כשלא ניתן לעשות זאת במסגרת אחרת!

עם השקתה של נוניצ'אט בתחילת השנה ועד היום הגענו ל- 100 אלף הורדות, כך שביום ממוצע יש חצי מיליון שיחות!

בנוסף, חברים חדשים מחכים לכם כבר עכשיו בנוניצ'אט- אפליקציה להורדה שמחברת בין בני הנוער של ישראל- אז למה אתם מחכים?

NonyChat להורדה, עכשיו בחנויות האפליקציות: AppStore Google Play

 

photo for nonychat2

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: