מבזקים

הרב אמנון יצחק: "ביל גייטס העם לא מטומטם מגיע לכם דאבל, כי אתם פיתחתם"

תוכן עניינים

הרב אמנון יצחק מתייחס לטכנולוגיה G5 החדשה: "בכל קליפורניה שמו אנטנות בלי אישור, חוץ מפאלם ביץ, מקום שגרים בו ביל גייטס ומיסטר טראמפ. הם לא מסכימים שישימו שם. למה לא אצלכם?"

צבי סרוסי | י"א באייר תש"פ | יום שלישי 5 במאי 2020 | מערכת ישראל ניוז

אין ספק, הרשתות החברתיות רועשות וגועשות בכל הנוגע לטכנולוגיה החדשה G5 ואם יש לכם ספק, הרב אמנון יצחק יצא בסרטון הסברה מעולה בעניין. "אתם רוצים לשמוע מצחיק? מפזרים G5 בכל העולם עכשיו ויש אנשים ספקנים שאומרים לט יכול להיות שזה מזיק, שזה מנפח את המוח, מחמם את המוח, קרני מיקרוגל. מה, ישלטו לנו על המוח? ויפגעו לנו בבריאות? עזוב, נו די אתה פרנואיד" אומר הרב בציניות.

ויש לו גם הצעה מאוד הגיונית: "אז בואו תשמעו מה אמרו בחדשות למי שלא מבין אנגלית, אני אסביר אחר כך". הרב משמיע בסרטון קריין חדשות שמסביר כמה דברים, מיד נחזור אליו.

הקריין סיים את דבריו והרב אמנון יצחק מתרגם את דבריו לטובת אלו שאינם מבינים אנגלית: "בכל קליפורניה שמו בלי אישור חוץ מפאלם ביץ, מקום שגרים שניים. ביל גייטס ומיסטר טראמפ. הם לא מסכימים ששמה ישימו. למה? אם זה טוב ואין חשש, זה חיוני למהירות קליטה, למה אצלכם לא?".

הרב אמנון יצחק מסביר את כוונתם של גייטס וטראמפ: "מה, אנחנו נתבשל בקרני מיקרוגל? אנחנו נסבול מחלות והכל? אנחנו לא. עד שיבררו אם זה מזיק או לא מזיק, כאילו, עד שיבררו, אחר כך אנחנו נחליט אם אנחנו רוצים בפאלם ביץ. אנחנו בעלי הממון והכוח אנחנו לא פריירים. אתם שפני הניסיון שלנו".

ויש לרב גם פיתרון: "אם ביל גייטס בעצמו, את כל מה שהוא תכנן, אצלו הוא לא מוכן, מה זה אומר? שזה מסוכן, או לא מסוכן? זה מועיל או לא מועיל?, אם זה מועיל אתה הראשון שצריך לתת דוגמא. אני גם מבקש גם שכל אלו שרוצים שנעשה חיסונים, אני רוצה לראות את הקפסולות קודם. ואני רוצה לתקוע קפסולה אחת לראש הממשלה, לנשיא, לשופטים, לכולם ולראות שהם באמת מוכנים לקבל את החיסון. אחר כך העם יהיה מוכן אחריהם. אבל שהקפסולות יהיו זהות ואנחנו נוכל לבחור איזו קפסולה לתקוע. לא תתקעו לכולם קפסולות איזה שאתם רוצים ואחר כך תגידו לכולם תקענו כבר. אם כן, אתם הראשונים. מי שיש לו חשש מרעל, שיתן לשני לשתות קודם. ככה זה הולך, לא אחרת. העם לא טמבל".

"בבקשה, פאלם ביץ צריך G5 כפול" אומר הרב אמנון יצחק בציניות "כי זה מאוד מועיל. דאבל. מגיע לכם דאבל כי אתם פיתחתם. בלי מיסים כמובן, כמו עם פרס".

הרב אמנון יצחק. צילום מסך
הרב אמנון יצחק. צילום מסך

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: