מבזקים

רב-קו אונליין: טוענים מהבית ונוסעים בראש שקט

תוכן עניינים

עם אסטרטגיית החזרה לשגרה: חברת אפיקים נערכת גם היא להחזרת קווי השירות לשגרה בכל אזורי הפעילות, על פי הנחיות משרד הבריאות ומשרד התחבורה במסגרת שגרת קורונה

מנשה בן אלישע | ב' באייר תש"פ | יום ראשון 26 באפריל 2020 | מערכת ישראל ניוז

בעקבות ההקלות הנוספות שנתנה הממשלה, מערך התחבורה הציבורית מחשב גם הוא מסלול מחדש. בתוך כך, החל ממחר, יום שני ה- 27/4/20 תתגבר חברת אפיקים את מערך קווי השירות שמופעלים היום בכ- 100%. כמו כן יופעלו מחדש חלק מקווי השירות שפעילותן הופסקה במהלך המשבר. קווי השירות ימשיכו לפעול במתכונת טווחי הפעילות הנהוגים היום משעות הבוקר המוקדמות ועד השעה 20:00.

פעילות הקווים תופסק ביום חמישי בשעה 20:00 ותתחדש ביום א' בשעות הבוקר.

בשלב זה, יפעילו קווי שירות התואמים את הנחיות משרד הבריאות, המאפשרים קשר לאזורי תעסוקה בריאות ושירותים בהתאם למדיניות החזרה לשגרה.

תדירות הקווים תשקף את הביקושים, בהתאם לקצב חזרת המשק לפעילות ותתעדכן מעת לעת. כמו כן, כמות הנוסעים באוטובוס תוגבל- 20 לכל היותר ועל הנוסעים לעטות מסכת פנים במהלך הנסיעה, לשבת או לעמוד רק במקומות המסומנים בלבד.

לא יתאפשר תשלום במזומן, או הטענת רב קו אצל הנהג, כך שעל הנוסעים להצטייד בכרטיס רב קו וחוזה נסיעה מתאים, או ערך צבור. חשוב להקפיד לתקף את הרב-קו בכל נסיעה במכשיר הכרטוס הסמוך לנהג או במכשירי הכרטוס המוצבים באוטובוסים.

מרכזי השירות המופעלים על ידי חברת אפיקים יחזרו לפעילות מלאה החל מיום 3/5/20 אולם מומלץ לבצע טעינות רב קו באמצעות האון ליין  https://ravkavonline.co.il/he/

למידע מפורט לגבי תדירות הקווים, המסלולים ולחות הזמנים, כנסו לאתר האינטרנט של חברת אפיקים או במוקד הטלפוני ב- 6686*.

ביום שלישי ה- 28/7/20, יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל ולנפגעי פעולות האיבה, תופסק פעילות התחבורה הציבורית בשעה 17:00 ותתחדש ביום חמישי 30/4/20 בשעות הבוקר.

 

רב-קו אונליין
רב-קו אונליין
לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: