מבזקים

צפון קוריאה מכחישה את השמועות על מותו של קים ג'ונג און

תוכן עניינים

בעוד שבצפון קוריאה מכחישים את הידיעה, על פי סוכנויות אמריקאיות ברוסיה מסתמן כי יתכן והרודן הצעיר קים ג'ונג און הרודן הצפון קוריאני הצעיר מת כביכול מדום לב במהלך הלילה.
גורם בשירות הביון הדרום קוריאני אמר לרויטרס: "קים חי ועשוי להופיע בציבור בקרוב"

רות קרייתי | א' באייר תש"פ | מוצ"ש 25 באפריל 2020 | מערכת ישראל ניוז

בעקבות דיווחים סותרים על מותו של קים גונג און, מספר משתמשי מדיה חברתית הפיצו תמונה שהודלפה כביכול על מנהיג צפון קוריאה שצולם שוכב במיטה במקום לא ידוע. בין הספקולציות הנרחבות והיעדרותו מהופעות פומביות, נכתב כי מותו נגרם כתוצאה מניתוח שהסתבך.

בדיווחים נוספים נכתב כי את מקומו של המנהיג המת, כבר תפסה אחותו הצעירה קים יו-ג'ונג האישה שכינתה את נשיא ארה"ב דונלד טראמפ בשם "הדוטארד" (הכלאה בין אורנגוטן ויצור תת-אנושי)

יש לציין כי הידיעה לא אושרה על ידי גורמים בצפון קוריאה.

מקורות יודעי דבר אמרו לסוכנות הידיעות רויטרס כי סין שלחה צוות רפואי לצפון קוריאה כדי לתת ייעוץ לפיונגיאנג כחלק מהמעקב אחר בריאותו של המנהיג קים ג'ונג און. צוות בראשות גורם בכיר במפלגה הקומוניסטית של היחסים הבינלאומיים בסין, עזב את בייג'ינג לצפון קוריאה ביום חמישי. רויטרס הוסיפה כי היא לא הצליחה לקבל תגובה רשמית מהקטע המוזכר במפלגה הקומוניסטית או ממשרד החוץ הסיני.

אתר RT בערבית דיווח כי תמונות לוויין שנבדקו על ידי מרכז מחקר בצפון קוריאה שבוושינגטון, הראו רכבת מיוחדת, שאולי שייכת למנהיג צפון קוריאה קים ג'ונג און, נמצאת באתר נופש במדינה השבוע.

תמונתו של המנהיג המת. אין אימות לתמונה
תמונתו של המנהיג המת. אין אימות לתמונה
קים ואחותו היורשת
קים ואחותו היורשת
פרסומים ברשתות החברתיות
פרסומים ברשתות החברתיות
אתר RT מדווח כי יתכן והמנהיג נמצא מתאושש במקום מסתור
אתר RT מדווח כי יתכן והמנהיג נמצא מתאושש במקום מסתור
לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: