מבזקים

עתירה לבית הלבן" "תחקרו לאלתר את פשעיו של ביל גייטס נגד האנושות"

תוכן עניינים

מעל רבע מיליון אזרחים מודאגים בארה"ב הגישו בקשה לבית הלבן לחקור את קרן ביל ומלינדה גייטס על פשעים נגד האנושות ורשלנות רפואית. מדובר בכמעט פי שלושה מהנדרש כדי לקבל תגובה מהבית הלבן והמגמה הולכת ומתעצמת

רות קרייתי | כ"ו בניסן תש"פ | יום שני 20 באפריל 2020 | מערכת ישראל ניוז

בעתירה שהוגשה לבית הלבן בתאריך 10 באפריל נדרשה הממשלה הפדרלית לזמן את הקונגרס לחקור לאלתר את קרן ביל ומלינדה גייטס. העתירה התקבלה לדיון לאחר שצברה פופולריות רבה והגיעה ל- 289 אלף חתימות של אזרחים מודאגים. מדובר בפלטפורמה המאפשרת לכל אזרח אמריקאי להשפיע על החלטות, וכל מה שצריך זה להגיע ל- 30 אלף חתימות. מהבית הלבן נמסר בתגובה: "העתירה תעבור לדיון אצל מומחי מדיניות מתאימים".

מי שעומד בראש המתנגדים לחיסונים של ביל גייטס הוא לא אחר מאשר אחיינו של הנשיא לשעבר, קנדי המנוח: "חיסונים מבחינתו של ביל גייטס הם פילנתרופיה אסטרטגית המזינה את עסקיו הרבים הקשורים לחיסונים, כולל השאיפה של מיקרוסופט לשלוט במיזם מזהה ברחבי העולם. הפילתרופיה מעניקה לו שליטה דיקטטורית על מדיניות הבריאות העולמית, שזהו קצה החנית של הניאו-אימפריאליזם התאגידי", כתב קנדי הבן.

"האובססיה של ביל גייטס לחיסונים, נראית מונעת על ידי אמונה משיחית שהוא מוסמך להציל את העולם, בעזרת טכנולוגיה ונכונות דמוית אל, לערוך ניסויים בחייהם של בני אדם פחותים".

מי שעומד בראש העתירה, רוברט פ. קנדי, אחיינו של הנשיא המנוח אמר בהזדמנות נוספת כי "ביל גייטס אינו יכול להציל אפילו את 'חלונות' מוירוסים".

העתירה הוגשה לאחר שמייסד מייקרוסופט ביל גייטס, הודיע כי הוא מוציא מיליארדי דולרים בכדי להציל את העולם מפני מגיפת וירוס הקורנה, תוך שהוא מתווה תוכניות ל- 7 מפעלים שיעבדו שעות נוספות בייצור 7 חיסונים פוטנציאליים.

אולם קנדי ג'וניור שמעיד על עצמו כמי שמפרגן לבטיחות חיסונים, לא התרשם מהכרזתו של גייטס וטען כי "מדובר בדחיפת חיסונים על אוכלוסיות מוחלשות, ובמקרים מסוימים חיסונים אינם מצילים ואפילו גורמים לבעיות בריאותיות קשות".

קנדי הבן פרסם בדף האינסטגרם הפופולרי שלו פוסט מיועד לביל גייטס: "חבר, אתה צריך לשבת להשאיר אותנו לעזאזל לבד".

קנדי ג'וניור נגד ביל גייטס. צילום |  רויטרס
קנדי ג'וניור נגד ביל גייטס. צילום | רויטרס
פוסט שהפך לויראלי באינסטגרם
פוסט שהפך לויראלי באינסטגרם
לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: