מבזקים

רוג'ר סטון: "ביל גייטס יצר את וירוס הקורונה כדי להשתיל שבבים לאנשים"

תוכן עניינים

אמריקה רועשת וגועשת הלילה, בעקבות דבריו של רוג'ר סטון שירה הודעה דרמטית בתוכנית הרדיו הפופולארית של ג'ו פיסקופ לגבי ביל גייטס. עוד אמר: "חיסונים חובה? על גופתי המתה. אין מצב!"

רות קרייתי | כ' בניסן תש"פ | יום שלישי 14 באפריל 2020 | מערכת ישראל ניוז

רוג'ר סטון, חברו הקרוב ועד לא מזמן גם יועצו של נשיא ארה"ב דונלד טראמפ אמר הלילה (בוקר יום ב' בארה"ב) כי יתכן שלביל גייטס היה יד ביצירת נגיף קורונה בכדי שיוכל לשתול מיקרו-שבבים בראשי האנשים. לטענת סטון מטרת השבבים המושתלים בראשי אנשים הוא כדי שיוכלו לדעת מי חולה בקורונה ומי עוד לא נבדק.

"האם ביל גייטס מילא תפקיד כלשהו ביצירת וירוס זה והתפשטותו?" אמר סטון, "זה עניין פתוח לוויכוח נמרץ. יש לי חברים שמרניים שאומרים שזה רעיון מגוחך וחברים אחרים אומרים בצורה מוחלטת שזה מוכח", אמר סטון לג'ו פיסקופו, כאשר התארח אצלו בתוכנית הרדיו וגרם לסערת רגשות בקרב ציבור רחב בארה"ב.

כשפריסקו שאל את סטון על תיאוריות קונספירציה בנוגע למגיפה, סטון ענה לו: "ביל גייטס וגלובליסטים אחרים, משתמשים בזה לצורך חיסונים חובה ומיקרו-צ'יפצ'ינג, כדי שנדע אם הם נבדקו. חיסונים חובה? על גופתי המתה. אין מצב!".

עוד אמר סטון לפיסקופו, שהתייחס ליועצו הוותיק של הנשיא טראמפ כאגדה: "גייטס מזה זמן רב תומך בולט בהכנות למשבר בריאות עולמי כמו וירוס קורונה".

 

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: