מבזקים

הצוות הרפואי נדבק ואיחוד הצלה הפעיל את בית האבות בבני ברק

תוכן עניינים

צוותי הרפואה של איחוד הצלה סניף בני ברק התבקש לסייע באופן רפואי לכ-50 דיירי בית האבות, לאחר שהצוות הרפואי של בית אבות נדבקו בנגיף הקורונה

גילעד הדרי | י"ב בניסן תש"פ | יום שני 6 בניסן 2020 | מערכת ישראל ניוז

ראש סניף בני ברק באיחוד הצלה, אפי פלדמן התקשר אלי בשישי ושאל אם אני יכול לתת סיוע דחוף לבית אבות שכל הצוות נדבק בקורונה. בית האבות נותר ללא צוות רפואי, ללא אחים וללא מטפלים. מדובר ב- 46 קשישים, רובם ניצולי שואה וסיעודיים. מיד אמרתי לו שכן ואמבולנס של איחוד הצלה הגיע לאסוף אותי מאלון מורה היישר לבני ברק.

אפי פלדמן ראש סניף איחוד הצלה בבני ברק סיפר: "לאחר פניה ממשרד הרווחה ומשרד הביטחון הוחלט בשיתוף פעולה עם מתנדב באיחוד הצלה, שמפעיל בית אבות אחר בעיר, לתפעל רפואית את בית האבות. צוותי הרפואה של איחוד הצלה פעלו במסירות במהלך השבת (בפיקודו של גלעד הדרי שהגיע במיוחד מאלון מורה) לתת מענה רפואי וסיוע במתן תרופות לכל קשיש שנצרך לכך. הפעילות תימשך עד למציאת פתרון לחוסר באנשי צוות רפואי בבית האבות".

ישראל אלתר סגן ראש סניף איחוד הצלה בבני ברק מציין כי במהלך הימים האחרונים פעלו המתנדבים של איחוד הצלה בסיוע הומניטרי לקשישים ומבודדים שעל פי ההנחיות של משרד הבריאות לא יוצאים מביתם.

כתב ישראל ניוז, גילעד הדרי בבית האבות בבני ברק
כתב ישראל ניוז, גילעד הדרי בבית האבות בבני ברק
לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: