מבזקים

לא תאמינו הייכן נמצא תושב קריית חיים שהפר את הגבלת 100 מטר מהבית

תוכן עניינים

תושב קריית חיים שביקר את אחותו בקריית ביאליק, חיפש דרכים לחמוק מהמשטרה, שלא תשאל אותו מדוע הפר את הגבלת ההתרחקות מהבית ל-100 מטר בלבד. להיכן נפל? ואיפה מצאו אותו למחרת היום?

רות קרייתי | י' בניסן תש"פ | מוצ"ש 4 באפריל 2020 | מערכת ישראל ניוז

ראש עיריית קריית ביאליק אלי דוקורסקי כתב פוסט בפייסבוק שהביא לתשומת ליבנו: "בשנות כהונתי נחשפתי ללא מעט מקרים יוצאי דופן ומסמרי שיער. אולם כמו זה, עליו אספר לכם, לא עלה בדעתי שיקרה. זה יהיה מעט ארוך אבל שווה קריאה".

ממשיך ראש העיר לספר לקוראיו: "ביום רביעי התקבלה הודעה על נעדר מקריית חיים, שיצא מבית משפחתו בגבעת הרקפות, לא שב לביתו והקשר עמו נותק. הדאגה גברה. ביום חמישי בבוקר, צעדה לתומה תושבת העיר במדרכה ברחוב אצ"ל ושמעה קול צעקות עמום קורא לעזרה. היא הסתכלה ימינה ושמאלה ולא ראתה דבר, הקול נשמע לה מפיר ניקוז".

"היא התקשרה למוקד 100 ולמקום הוזנקו השיטור והפיקוח העירוני, שהחלו לדובב את הקול מן המעמקים. למקום הוזעק צוות של העירייה, שסייע בחילוץ האזרח המבוהל, שסיפר, כי עקב הגבלות התנועה החליט ללכת רגלית וסטה מהנתיב המקובל ונפל לתוך בור ממנו לא הצליח לצאת ואז החל לצעוד בתוך התעלה לחפש נקודת יציאה".

"בינתיים ירדה החשיכה והעייפות הכריעה אותו והוא נרדם בתוך התעלה", מספר ראש העיר לקוראיו "כשקם בבוקר, לאחר שעות ארוכות ללא אוכל וללא שתייה, המשיך לצעוד וראה פתח ממנו נכנסה אלומת אור. הוא זעק לעזרה זמן רב ואז חלפה תושבת העיר, שכאמור הזעיקה את המשטרה, שבסיוע העירייה חילצה את האיש ההמום, שיצא כולו מלוכלך. למקום הגיעו בני משפחתו המודאגים. האיש סירב לבדיקה רפואית והעדיף לחזור לביתו. הערכתי לתושבת האכפתית שהזעיקה עזרה ותודתי לעובדי העירייה, שסייעו בחילוצו".

בצילום: תושב קריית חיים לאחר שחולץ עם בקבוק שתיה שהעניקו לו עובדי העירייה
בצילום: תושב קריית חיים לאחר שחולץ עם בקבוק שתיה שהעניקו לו עובדי העירייה
לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: