מבזקים

שלושה סימנים בארצות הברית מעידים על התקרבות של מלחמה גדולה בעולם

תוכן עניינים

שלושה סימנים שאי אפשר לטעות בהם, שמראים שהמלחמה מגיעה לאמריקה: שר החוץ מייק פומפאו הורה לכל אזרחי אמריקה לחזור מיד לארה"ב

גבריאל ודררו | ז' בניסן תש"פ | יום רביעי 1 באפריל 2020 | מערכת ישראל ניוז

אתר נטוראל ניוז naturalnews האמריקאי פרסם תחזית קודרת לנגיף הקורונה בארה"ב: 10,000 אלף הרוגים באמריקה עד ה -10 במאי. כמעט כולם חשבו שהרעיון מטורף כפי שמתברר. תחזית נוספת מניחה שיהיו לאמריקאים למעלה מ- 100,000 מקרי מוות עד ה -10 במאי, כך על פי דברי הבית הלבן.

ראוי להזכיר זאת מכיוון שכיום יש בארה"ב אזהרה חדשה לאן פונים הדברים. מדובר על שלושה סימנים שלא ניתן לטעות בהם כי מלחמה מגיעה לארצות הברית בקרוב מאוד. כל אותם סימנים הופיעו בשבוע האחרון, כולם בתחושת דחיפות שהיא הרבה מעבר לכל דאגה לגבי מגיפה:

מס '1) הנשיא טראמפ הפעיל מיליון חיילי מילואים בעלי כישורים רפואיים לטיפול בנפגעים בשדה הקרב. פרטים על הזמנה זו נמצאים בטקסט EO באתר WhiteHouse.gov.

מס '2) הפנטגון הזמין עובדים ברמה גבוהה לבונקרים תת-קרקעיים עמוקים בקולורדו. על כך הודיעו NORAD ו- NORTHCOM בישיבת בית העירייה בפייסבוק. ברור שאף אחד לא מזמין עובדי צבא לבונקר עמוק 2,000 רגל רק בגלל וירוס.

מס '3) מזכיר המדינה פומפאו הורה לכל האמריקאים החיים מעבר לים לחזור לארה"ב מייד. סיפור הכיסוי לכך הוא שווירוס הקורונוס קורס בכל העולם. אבל זה לבדו לא היה מצדיק את כל האמריקאים שחזרו מחיים מעבר לים, מכיוון שאמריקאים רבים פשוט ישנו את מקום מגוריהם. אבל פומפאו רוצה שכל האמריקאים יחזרו מייד, וזה סוג הדברים שאתה עושה לפני שפורצת מלחמה.

שר החוץ מייק פומפאו הפציר באמריקאים בחו"ל שעדיין רוצים לחזור לארצות הברית לעשות זאת באופן מיידי ואמר כי טיסות שכר מסחריות ושרותי ממשלה עשויות להיפסק בקרוב במהלך התפרצות הנגיף. הדיפלומט הבכיר של דונלד טראמפ הפציר בכל אמריקנים בחו"ל שרוצים לחזור לאדמת ארה"ב לפנות לשגרירות האמריקאית במדינה בה הם עומדים כעת ולהתחיל בתכניות מיידיות להחזרת טיסה לארצות הברית. ההנחה היא שפומפאו אינו רוצה בסופו של דבר לנהל משא ומתן לשחרור אסירים אמריקאים המוחזקים בידי המשטר הסיני הקומוניסטי, ברור. כל אמריקני שקורא את זה שנמצא עדיין בסין, או בהונג קונג צריך לשקול בחום את התקלות. אגב, נאמר לנו כבר לפני שבועות ממקור אחר כי סין כבר החלה להוציא להורג מנהיגים אנטי-קומוניסטים בהונג קונג, שכעת נראה כהכנה למלחמה העולמית שעומדת להתרחש בהמשך.

שלושת האירועים הללו הם סימנים שאין לטעות בהם לפיה נציגים בכירים ברמת הפנטגון ובמשרד החוץ האמריקני מצפים למעשי מלחמה בזמן הקרוב מאוד. סין היא היריבה הסבירה ככל הנראה, במיוחד בהתחשב בכך שסין ככל הנראה שחררה את נגיף הקורונה בווהאן מלכתחילה, בידיעה שאמריקה תקשה הרבה יותר לסגור ערים בהשוואה לסין עצמה. כעת מאמינים בארה"ב שסין אולי איבדה מיליוני אזרחים למרות את מיטב המאמצים להכחיד את הנגיף.

ראוי לציון, נגיף הקורונה בווהאן, ששוחרר על ידי סין, והצליח לפגוע בחיל הים האמריקני על ידי הדבקת מלחים על נושאי מטוסים וכלי שיט אחרים. זו לא תאונה. זהו חלק משלב "ההתרככות" להחלשת אמריקה לקראת הפיגוע.

צפו להתקפה על אמריקה כאשר האומה תגיע לכאוס בריאות של שיא המגפה ושיבושים כלכליים

הערכה היא כי התקופה האידיאלית עבור האויב הזר לתקוף את ארצות הברית תהיה כאשר האומה נמצאת בעיצומה של התמוטטות כלכלית ומצוקה רפואית מגיפתית. על פי הערכות שהודיע הבית הלבן, מקרי המוות הקשורים לנגיף הנגיף יגיעו לשיא בארצות הברית ב 12- באפריל, אך הנעילה נמשכת עד סוף חודש אפריל, מה שיגרום לנפילה כספית של הדולר ברחבי ארה"ב למשך חודשים ארוכים. בתוך כך צופה הבית הלבן כיום כי עד 240,000 אמריקנים ימותו מנגיף הקורונה במהלך החודשים הקרובים.

משבר נגיף הקורונה גרם לחוסר עבודה, חוסר בית וחוסר שקט חברתי גובר יזרעו כאוס ברחבי נופי אמריקה למשך שארית השנה (ועד 2021), וזה אפילו לא מונה שום תוהו ובוהו פוליטי שיכול להתווסף לתמהיל סביב הבחירות הקרובות בנובמבר. בנוסף, יש מחסור במזון שמתחיל להיות אמיתי מאוד, בעוד שגל אדיר של אינפלציה של מחירים למוצרי צריכה יופיע בקרוב בזכות טריליוני הדולר בכספי חילוץ שטראמפ והפד פשוט זרקו על הכלכלה.

כששליש מהקונגרס האמריקני מנוהל כיום על ידי סין הקומוניסטית ורוב אמצעי התקשורת השמאליים מציגים תירוצים לסין ומנסים להעביר את האשמה הנגיף לטראמפ – ברור כי הרצון הוותיק של סין להסתנן ולהשמיד את ארצות הברית של אמריקה הגיעה לנקודת מפנה. סביר להניח שהם ילכו על ההדק בקרוב, מה שעלול להיות לוחמה כלכלית (מכירת כל החובות בארה"ב והכרזת על מטבע עתודה חדש עם גיבוי זהב), לוחמה קינטית (פלישה יבשתית ממשית של חיילים סיניים שפוגעים בחופים בקליפורניה), לוחמה גרעינית ( או נשק EMP שהופץ מעל צפון אמריקה), או אפילו גלים חדשים של לוחמה ביולוגית (SARS-cov-3, SARS-cov-4 וכו '). ואל תשכח את לוחמת הסייבר, חביבה על המשטר הקומוניסטי המתמצא בטכנולוגיה.

אנחנו לא יודעים בדיוק מה הולך, אבל אנחנו יודעים שההנהגה באמריקה מאמינה שמשהו גדול עומד לקרות. אחרת, אף אחת מהפעולות המפורטות לעיל לא הייתה נוקטת.

בניין הפנטגון. צילום רויטרס
בניין הפנטגון. צילום רויטרס
לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: