מבזקים

אנוש יצאו בקמפיין גיוס המונים כדי לתמוך באלפי מתמודדי נפש שמבודדים בבתיהם

תוכן עניינים

חשש כבד לבדידות של מתמודדי הנפש: לאור משבר הקורונה, עמותת אנוש יצאה בקמפיין גיוס המונים על מנת לתמוך באלפי מתמודדי נפש, הנאלצים בימים אלה להישאר בבתיהם וניצבים בפני אתגרים חסרי תקדים

יוסף שמואל | ו' בניסן תש"פ | יום שלישי 31 במרץ 2020 | מערכת ישראל ניוז

משבר הקורונה שיבש את אורח החיים של כולם. אך עבור מתמודדי הנפש שיבוש השגרה יכול להיות משמעותי אף יותר. על פי הנחיות משרד הבריאות, מסגרות השיקום התעסוקתיות נסגרו והמתמודדים נשארים בבתיהם, מקבלים ליווי מרחוק אך ללא היכולת ליצור את המוצרים וללא ההכנסה הנוספת שהם מקבלים בימים רגילים שלפני החג.

לאור המצב יצאה עמותת אנוש בקמפיין דיגיטלי למימון המונים: תורמים ומקבלים 50% מגובה התרומה בקופון לרכישה באנושופ, החנות המקוונת של עמותת אנוש, המציעה מוצרים המיוצרים בעבודת יד על ידי מתמודדי נפש במסגרות התעסוקה וכחלק מעבודת השיקום.

מדי שנה, אנוש, העמותה הישראלית לבריאות הנפש, מספקת שירותי שיקום תעסוקתי לאלפי מתמודדים עם מגבלה נפשית. במסגרת עבודתם במרכזי התעסוקה המתמודדים מייצרים מוצרים בעבודת יד. הרווח ממכירת המוצרים, מועבר ישירות למתמודדים ומהווים הכנסה נוספת המסייעת להם להשתלב בקהילה ולחזור ולחיות חיים מלאים ובעלי משמעות.

אלא שהשנה בשל המצב נרשמה ירידה בהיקף המכירות של המוצרים לקראת חג הפסח, ולדברי מנהל חטיבת שיווק ופיתוח משאבים באנוש, שי נטע, גם הכנסתם של המתמודדים נפגעה.

נטע: "משבר הקורונה גרם לכך שחברות רבות הקפיאו או צמצמו מאוד את השי לחג. גם הקהל הפרטי רוכש פחות כי לא מתוכננים ערבי חג מרובי משתתפים. נשארנו עם מחסנים מלאים, חנות שאסור להגיע אליה, ירידי מכירות שבוטלו וכו'. לאור המצב, וכדי שנוכל לתמוך באופן אופטימלי במתמודדי הנפש הסגורים בביתם, החלטנו לצאת לגיוס המונים עם הצעה אטרקטיבית- תורמים לאנוש ומקבלים קופון על סך 50% מגובה התרומה למימוש באנושופ – חנות האונליין של עמותת אנוש. המטרה שלנו היא לגייס 120,000 ₪ ואנו קוראים לכל מי שיכול לקחת חלק בקמפיין להתגייס, אם באמצעות תרומה או באמצעות שיתוף של הקמפיין."

כניסה לקמפיין שכותרתו: שוברים את הבדידות–מושיטים יד לנפגעי הנפש במשבר הקורונה

https://hamonym.com/campaign/

עמותת אנוש, העמותה הישראלית לבריאות הנפש, הוקמה לפני מעל 40 שנה, במטרה לסייע למתמודדים עם מגבלה נפשית ולבני משפחותיהם. במהלך השנים, פיתחה העמותה שירותי שיקום חדשניים ופורצי דרך, המבוססים על התאמה אישית ועל ערכי גישת ההחלמה, המאפשרים לאדם לחיות חיים מלאים ובעלי משמעות.
כיום מפעילה אנוש למעלה מ-70 מרכזי שירות למתמודדים ומרכזי ייעוץ וסיוע לבני משפחה בכל רחבי הארץ. לעמותה כ–700 עובדים מקצועיים ומאות מתנדבים, המספקים מענה בתחומי דיור, תעסוקה, חברה ופנאי וייעוץ למשפחות.

צילום | י"חץ
צילום | י"חץ
צילום | י"חץ
צילום | י"חץ
לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: