מבזקים

מזמינים אינסטלטור במרכז ולא מחכים

תוכן עניינים

אנו אוהבים לדחות דברים מטבענו. אם זו עבודה בהיסטוריה שאיננו רוצים להגיש בזמן למרצה או הניקיון הכללי שעדיין לא התחלנו לקראת פסח. אבל ישנם דברים שאינם סובלים דיחוי כמו בעיות אינסטלציה. כשהצנרת של הבית שלנו מאותתת על סימני מצוקה, חשוב להזמין את שירותיו של אינסטלטור במרכז במהירות האפשרית. רק אינסטלטור שכזה יכול להציל את המצב ולסייע לכם לפתור את התקלה.

איך יודעים שהגיע הזמן לקרוא לאינסטלטור?

הבית שלנו חשוף לפגעים לא מעטים. חלקם קריטיים פחות וחלקם קריטיים יותר. עלינו להיות ערניים למצבים שעלולים לסכן את שגרת יומנו ואפילו את בריאותנו בבית. אלה כמה מקרים שבהם כדאי לשקול להזמין אינסטלטור במרכז במהירות האפשרית:

  • קירות הבית סובלים מרטיבות – כאשר מבחינים בסימני עובש או בסימני רטיבות על גבי הקירות, ייתכן שמדובר בצנרת שהתפוצצה. במקרה זה, חשוב לקרוא לאינסטלטור מקצועי אשר יודע לאבחן נזילות באמצעות מצלמה תרמית.
  • סתימות – סתימה היא מצב בלתי נעים שבו המים אינם יכולים לעבור. הסטימה יכולה להתרחש באמבטיה, בשירותים או בכיור. כאשר מים דלוחים עולים מן הצנרת היישר אל הבית שלכם, זה הזמן לקרוא לאיש מקצוע. כמו כן, הסתימה יכולה להופיע גם בביוב, בייחוד בבתים משותפים וישנים. כאשר מתרחשת שחיקה של הצנרת וגורמים שונים סותמים אותה (דוגמת שורשים או פסולת), יש צורך לבצע פתיחת סתימה במהירות.
  • נזילות – כאשר יש נזילות מהשירותים או האמבטיה, חשוב לבדוק אם מדובר בסתימה, פיצוץ בצנרת או עבודת איטום בלתי נכונה. לא מומלץ לחכות, מחשש שהבעיה רק תלך ותגדל.
  • הצפות – לא נעים לקום בבוקר ולגלות שהדירה הוצפה בעקבות הגשם הראשון. לחברת אינסטלציה אמינה ואיכותית יש מכונה מיוחדת המאפשרת לשאוב הצפה רצינית ולפטור אתכם מהטרדה.

בוחרים את האינסטלטור הנכון

ראינו עד כמה חשוב לקרוא לאינסטלטור, בין אם מדובר בסתימה, נזילה או רטיבות. אך הסוד הוא לבחור את האינסטלטור הנכון. לא אחת אנו שומעים על אינסטלטורים חובבנים שאינם עושים את העבודה היטב, או אף גרוע מכך – על נוכלים אשר ממציאים תקלות שלא היו, גובים סכומי כסף גבוהים ומרמים את לקוחותיהם. אם אינכם רוצים להיתקל בנוכלים, כדאי לנקות כמה אמצעי זהירות. ראשית, חפשו המלצות על האינסלטור במטרה לוודא שאכן מדובר באינסטלטור מוכר ומנוסה.

שנית, אל תתביישו לבקש תעודות הסמכה. אינסטלטור שעבר הכשרה מיוחדת לא יהסס להראות לכם את התעודה. שלישית, שימו לב להתנהלותו של האינסטלטור. האם הוא ממהר לקבוע מחירים בטלפון מבלי לתת לכם לפרט על התקלה ומבלי לבחון אותה מקרוב? האם במהלך העבודה הוא מנסה לגרום לכם שלא להיות בסביבה, לדוגמה – מבקש מכם להביא לו כוס מים או משדל אתכם לחזור לעיסוקכם? אם כן, ייתכן שמדובר בנוכל. אינסטלטור הגון, לעומת זאת, יבצע את העבודה על הצד הטוב ביותר, ויגבה מחיר הוגן – תוך שהוא מסביר לכם במפורש מהו סוג התיקון שנעשה.

אינסטלטורס – חברת האינסטלציה שלכם

אם אתם מחפשים שירותי אינסטלציה איכותיים של אנשי מקצוע ברמה גבוהה, אינסטלטורס היא החברה הנכונה לפנות אליה. בחברה זו תקבלו את כל השירותים הנחוצים, כולל תיקון צנרת פגומה, תיקוני נזילות, שירותי ביובית, שאיבת הצפות כמו גם פתיחת סתימות באמצעות מכונה המפעילה לחץ גבוה. נוסף על כך, השירות ניתן על ידי טובי האינסטלטורים באדיבות, במקצועיות 24 שעות ביממה (ללא שבת). בין השאר, החברה מתמחה גם בבדיקת דודי חימום והחלפתם במידת הצורך. יש לכם בעיה בבית? סובלים מנזילה ולא יודעים מה לעשות? להזמנת אינסטלטור לחצו כאן, והמקצוענים כבר יהיו בדרך אליכם.

 

plumbing-840835_640

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: