מבזקים

הפתרון לצנרת ביוב יעילה: משאבות טבולות

תוכן עניינים

צנרת הביוב מהווה חלק בלתי נפרד מחיינו. מתחת לאדמה עוברים הצינורות המנקזים את מי השפכין, במטרה לשמור על הניקיון ונושאה התברואה. אך לא אחת אנו שומעים בחדשות על הצפות חניונים, בתי עסק ובתים פרטיים. במקרים אלה צנרת הביוב אינה מתפקדת כראוי ויש צורך לעזור לה תוך התקנה של משאבות טבולות או החלפת משאבות ישנות בחדשות. משאבות אלה מסייעות לשמור על התפקוד התקין של הצנרת.

מהן משאבות טבולות ומתי הן שימושיות במיוחד?

משאבות טבולות, כשמן כן הן, הן משאבות הטבולות במים בכל העת והן מחוברות אל צנרת המים. על פי רוב, משתמשים במשאבות הטבולות בשני מקרים עיקריים. המקרה הראשון הוא בעת השימוש בבור ספיגה. בורות ספיגה היו נפוצים יותר בעבר, עד שהקמת בורות ספיגה חדשים נאסרה בעקבות הנזק הסביבתי שאליו הן עלולים להוביל. התפקיד העיקרי של בור הספיגה הוא לנקז את המי השפכים או המים והפסולת שהצטברו במהלך ההצפה. כדי לסייע לבור לספוג את כל המים והפסולת, מתקינים לפתחו משאבה טבולה. כך שכאשר המים יגיעו לגובה מסוים, ישאבו את תכולת בור הספיגה בעזרת ביובית.

התקנה של משאבות טבולות מתבצעת גם בבריכות שחייה. המשאבה הטבולה שואבת את מי הבריכה ומעבירה אותם לצורך טיהור. התקנת משאבות טבולות בבריכה היא בגדר חובה, שכן מי הבריכה מצויים בתוך מערכת סגורה ויש צורך לנקות ולטהר אותם בכל שלב.

מה צריך לבדוק כדי לבחור משאבה טבולה?

כאשר בוחרים משאבה טבולה, יש צורך לבחור כמה פרמטרים. ראשית, יש לוודא שהחברה המספקת לכם את המשאבה היא חברה מוכרת, מנוסה ומקצועית. בעת התקנת ציוד לצנרת אינכם מעוניינים בטעויות ואי הבנות. שנית, יש לבחור את גודל המשאבה המתאים. כך למשל, משאבה לבריכה פרטית עשויה להתגלות כקטנה יחסית, בעוד משאבה לבור ספיגה גדול היא גדולה ועוצמתית יותר. ולבסוף, יש להתאים את סוג המשאבה הנכון למתקן. היעזרו באנשי מקצוע כדי לעשות זאת על הצד הטוב ביותר.

שירותי ביובית לצד התקנת משאבות טבולות

לצד מקומות שבהם יש צורך להתקין משאבות טבולות, נפוצים גם שירותי ביובית. כאמור, כאשר בור הספיגה אינו יכול להכיל עוד את הנוזלים והפסולת, מגיעים אנשי המקצוע אליו ושואבים בעזרת הביובית את תכולת הביוב. הביובית היא משאית גדולה שאליה מחובר מיכל אשר אליו נשאבת תכולת הביוב. לביובית יש גם צינור לשטיפת בורות ספיגה בלחץ גבוה לאחר השאיבה, וכמובן, צינור ומנוע חזק שנועדו לפעול יחד כדי לשאוב את מי השפכין. אנשי מקצוע מיומנים שעברו הכשרה מיוחדת יודעים להשתמש בביובית לא רק לצורך שאיבת בורות ספיגה, אלא גם כדי לטפל בנזקים תברואתיים שונים כמו סתימות ביוב. לעתים יש צורך להתמודד עם סתימות ביוב קשות שלא ניתן לפתוח באופן ידני. על כן, משתמשים בביובית כדי לשאוב את תכולת הביוב. ואכן, הביובית חזקה דיה כדי לשאוב הכול: שורשים, חומרים אורגניים, ניירות, גוויות של מכרסמים שמצאו את מותם בביוב, פירות רקובים ועוד.

בוחרים משאבות טבולות אצל הטובים ביותר

כאשר בוחרים משאבה טבולה, אין מקום לפשרות. אם תבחרו בשיתוף המרכז לשירותי ביובית ע.א. תקבלו בתמורה שירות מלא ומקצועי. למרכז ניסיון רב בהתקנת משאבות טבולות, והצוות המקצועי שלו עובר הכשרה בכל עת. כמו כן, כל השירותים שמספקת החברה הם באחריות מלאה, ולצד התקנת משאבות אפשר לקבל גם שירותים כמו שאיבת ביוב או שטיפת מים בלחץ גבוה. ולבסוף, מחירי השירותים אטרקטיביים והצוות המיומן זמין לכם 24 שעות ביממה. אז אם יש לכם בור ספיגה עם משאבה טבולה מקולקלת, זה הזמן לקרוא למקצוענים.

 

sewage-pipe-polluted-water-3465090_640

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: