מבזקים

המחבל לשעבר מוחמד מסאד: "המילה כיבוש זו תעשיית השקרים הכי גדולה בעולם"

תוכן עניינים

מוחמד מסאד, מחבל מכפר בורקין ליד ג'נין שרצה להרוג את כל היהודים ולפנות אותם ממדינת ישראל, מגיע לתובנות חדשות. צפו בדבריו המרגשים והפיצו בעולם כדי שכולם ידעו את האמת

רות קרייתי | כ"ח באדר תש"פ | יום שלישי 24 במרץ 2020 | מערכת ישראל ניוז

המחבל לשעבר מוחמד מסאד מכפר בורקין ליד ג'נין, שהיה פעיל בחוליות הפנתר השחור, הזרוע הצבאית של פת"ח, פותח את פיו ומספר לנו מה עומד מאחורי המילה "כיבוש".

מוחמד מסאד עבר צד אחרי שגילה את האמת המרה שעומדת מאחורי מכונת השיווק מהגדולות ביותר בעולם, נגד מדינת ישראל ומאז הוא אינו סוגר את פיו: "המילה כיבוש זו תעשיית השקרים הכי גדולה בעולם. לצערי הייתי מחבל לשעבר. רציתי להרוג את כל היהודים. רציתי לפנות את כל הארץ מהיהודים, אבל בסוף גיליתי שזו לא תנועת שחרור, זה לא תנועה למען העם הפלשתיני, זו לא תנועה לאומית לשחרור פלשתין. זה מסחר, זה הפקת רווחים, לרשות המושחתת ראשי ארגוני הטרור שסוחרים בדם של בני העם שלי ומשפיכות הדמים בצד הישראלי".

צפו בהמשך דבריו והפיצו בעולם

אמש, כתב מוחמד מסאד בדף הפייסבוק שלו, כי ימשיך במלחמתו נגד הרשות הפלשתינית אחרי שנעבור את משבר הקורונה: " אחרי שנצא ממשבר קורונה בשלום בע"ה אני מכריז מלחמה. כל ערבי מחבל, או מחבל, או חנויות מושחתים בדם העם הפלסטיני, משמאל ישראל חזירים שמחליפים את הסבל של עמנו על כל גזעני קיצוני בימין הישראלי, כל זר שמפריע בין הפלסטינים לישראלים והלוואה שלנו לנצח מהמאבק שלנו. לכל המעודדים רצח ודם בשני העמים. אני אנצח כי אני יודע שהימין מנצח, רצון החיים מנצח, השלום מנצח. לעת עתה, אני מקווה לכולם ואני מבקש מאלוהים הרחום שכל החברים ואויבי המגפה הזו יוכלו לקחת את חשבונם בחזרה בתקופה זו ולספור את עצמם ולשתף את המחשבות שלהם".

 

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: