מבזקים

הודעה קטנה שפורסמה בפייסבוק גילתה מעשה חסד חוצה ערים

תוכן עניינים

תראו מה פוסט אחד בפייסבוק יכול לעשות: חיים ואודליה רז יצאו בהודעה קצרה בה הם מבקשים מכל מי שזקוק לעזרה, שיפנה אליהם והם יעזרו לו

צבי סרוסי | כ"ז באדר תש"פ | יום שני 23 במרץ 2020 | מערכת ישראל ניוז

עשרות אנשים הגיבו לפוסט שפרסמה אודליה, אישיות די מוכרת במחוז מגוריה, בהרמת גבה. רבים מהם חשבו שמדובר בפייק ניוז, אך כשאותם נזקקים מכל הארץ ראו את הכסף בחשבון הבנק שלהם, הם פשוט בכו מהתרגשות.

חוט של חסד: הכל החל ביום שישי האחרון (20/3) כשחיים ואודליה רז, אנשים שהעזרה לנזקקים היא בדם שלהם, ביקשו מאנשים נזקקים לכתוב להם אמצעי קשר, כדי שיוכלו להעביר להם כספים לפני כניסת שבת. "אנשים לא עובדים, הקורונה הכניסה את כולם לבידוד ולרבים מהם אין אוכל לשבת", ספרה אודליה: "בעלי חיים עוזר ומסייע כבר שנים רבות למשפחות נזקקות. הוא הולך לסופרמרקט בעצמו, רוכש מצרכים ומביא אותם למשפחות נזקקות שהוא תומך בהם כל חודש, במשך שנים רבות. עכשיו בעקבות הבידוד מנגיף הקורונה, בעלי מביא את המצרכים עד לביתם".

כשראו חיים ואודליה את המצוקה האמיתית של עוד אנשים שנכנסו למעגל המובטלים בכוח, הם החליטו להרחיב את פעילותם השבועית ופנו בפוסט מרגש בפייסבוק בו כתבו כי הם החליטו לעזור ולתרום כסף ומצרכים לכל מי שידם אינה משגת. "אנשים שראו את הפוסט התקשרו אומנם, אך היו מאוד סקפטיים לגבי אמינות הפוסט", המשיכה אודליה לספר: "הם לא האמינו שאכן יקבלו כסף למצרכים. כשגילו את סכום הכסף שהופקד באותו יום בחשבון הבנק שלהם, ההתרגשות היתה רבה והם מיהרו להתקשר או לשלוח לי הודעה בוואטאפ, כדי להודות על מעשה החסד".

מי אתם אודליה וחיים רז? וכיצד ידכם משגת לעזור כך לאנשים? מסתבר שלשניים יש עסק מוכר בשם ענק הרכבים עם מוניטין של 20 שנה, שממוקם ברחוב דוד רזיאל 4 בראשון לציון. ענק הרכבים עוסק במכירת רכבים חדשים עם 0 קילומטרז', מכירת רכבים יד 2, קניה, טרייד אין ושירות אדיב לכל לקוח.

עשרות אלפי כספים נתרמו באותו שישי למשפחות הנזקקות, אך לא רק כספים. מכונת החסד המשומנת של בני הזוג עבדה שעות רבות כדי להספיק ולהביא לפני כניסת השבת, לאנשים שנמצאים בבידור, מצרכים חיוניים לכבוד השבת ולנו לא נותר אלא לברך את השניים ולהודות על המוגמר.

אודליה וחיים רז
אודליה וחיים רז
ענק הרכבים, ממוקם בראשון לציון
ענק הרכבים, ממוקם בראשון לציון
הודעות תודה של אנשים מרוצים
הודעות תודה של אנשים מרוצים
מעשה חסד לשבת
מעשה חסד לשבת
לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: