מבזקים

האם נשיא המדינה פועל ומונע ממניעים פוליטיים?

תוכן עניינים

נשיא המדינה הטיל את הטלת המנדט על בני גנץ. הטלת המדינה על נבחר שהוא אינו מחזיק במספר המנדטים הגדול של מפלגה הוא דבר נדיר מסוגו ונראה אפילו שזו פעם ראשונה בתולדות המדינה שדבר כזה קורה

צבי סרוסי |כ באדר תש"פ | יום שני 16 במרץ 2020 | מערכת ישראל ניוז

למערכת ישראל ניוז נודע כי לא מעט אנשי ימין בכלל וליכוד בפרט, מרימים גבה מהמהלך הזה ואומרים בפה מלא כי נשיא המדינה ממזמן כבר לא נייטראלי, נהיה שמאלני בדיעותיו ועושה יד אחת עם חונטת השמאל בכדי להפיל את נתניהו ואת הימין בכדי להחליף את שילטון הימין.

עוד נודע למערכת ישראל ניוז כי אחד הבכירים בליכוד אמר כי "הנשיא התבטא באופן חד משמעי, כי אסור שתהיינה בחירות רביעיות מכיוון שהנשיא יודע שהציבור איבד את האימון במפלגת כחול לבן לאחר שהתחברו למשותפת בכדי להקים ממשלה. כמו כן רבים מהבוחרים שבחרו בכחול לבן כבר לא ישימו את הפתק שלהם בקלפי לכחול לבן והסיכוי שלהם להגיע לכמות גדולה של מנדטים שוב, היא קלושה עד אפסית. כעת זהו הסיכוי האחרון להפיכה שלטונית מצד השמאל".

עוד אומר הבכיר כי "הציבור אמר את דברו ונתן לנתניהו מספר מנדטים הגדול ביותר שקיבלה מפלגת הליכוד מאז קום המדינה ועד עכשיו. זאת אף על פי שיש כנגד נתניהו שלושה כיתבי אישום ושהם כולם שקריים מיסודם ונועדו אך ורק בכדי לקיים הפיכה שלטונית ולהוריד את מפלגת הליכוד מהשלטון".

"עובדה זו של הבעת שיא האימון במפלגת הליכוד ובנתניהו ומנגד הבעת אי האימון של הציבור הן בפרקליטות והן במשטרה, זוהי תעודת עניות לגופים אלה שצריכים לעשות בדק בית עמוק איך להחזיר את האימון של הציבור לאזרחים. אם לא די בכך כעת גם בית הנשיא איבד את הממלכתיות והנטראליות והפך לעוד שופר של השמאל וחוסר הדמוקרטיה וקול הבוחר בכך שלא בחר במפלגה עם מספר המנדטים הגבוה והעדיף ליתן את המנדט לבני גנץ שהסיכוי שיקים ממשלה, הוא רק עם התחברות המשותפת", סיים הבכיר את דבריו.

צילום | מארק ניימן/לע"מ
צילום | מארק ניימן/לע"מ
לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: