מבזקים

האדמו"ר הרב פינטו מבטיח: כך תינצלו ממגפת הקורונה

תוכן עניינים

ערב שבת קודש, פרשת ״זכור את אשר עשה לך עמלק״ וזמן שהעולם נמצא בדאגה גדולה למגפה, שבאה לעולם שלא בדרך הטבע. העולם בדאגה וצפיה וחרדה גדולה

בן ציון עטיה | י' באדר תש"פ | יום שישי 6 במרץ 2020 | מערכת ישראל ניוז

כותבים אנו שורות אלו בידיעה ובחרדת קודש. ראשית, הבטחה בזכות האבות הקדושים וזכות כל היסורים המרים והקשים שעברנו ועוברים, כל מי שמשתדל על ספר דברים, מובטח לו שלא יאונה לו שום רע ולא ינזק מהמגפה ומכל גרורותיה, לא בגוף ולא בנפש ולא בפרנסה. ומשה רבנו שעמד כנגד מלאך המות, יעמוד ויהיה מליץ יושר ויגן על כל המשתדלים בתורת משה.

אך אנו חשים ומרגישים, שכל החרדה והפחד שהעולם עובר, הוא הכנה ותיקון לדבר גדול וקשה שבזמן הזה נסתר מעיני העולם. והקב״ה הביא את המגפה הזאת על מנת שהעולם ירבה בתפילה ותחינה, והקב״ה לוקח התפילות האלו ושומר אותם ומשתמש בהם וישתמש בהם בצרה גדולה אחרת שמתרגשת לבוא לעולם. וכאשר תבוא, תעבור מהר. כי התפילות שעכשיו מתפללים והפחד שעכשיו פוחדים, ממתק את העונות ומזכך את העולם.

וכדברי רבותינו הקדושים ״מִשָּׁמַיִם הִשְׁמַעְתָּ דִּין אֶרֶץ יָרְאָה וְשָׁקָטָה״ שמתי שנשמע דין ופחד בעולם מדבר מסויים, הפחד מהדין גורם לכפרת עונות והארץ בזכות הכפרת עונות שקטה, הבעיה חולפת ועוברת מן העולם מהפחד מהדין ונהיה כפרת עונות וזיכוך לעולם.

וכך, כל התפילות והתחינות שמתפללים להינצל, הקב״ה שומר אותם במקום מיוחד. וכאשר העולם יעמוד בפני צרה גדולה ואמיתית ולא יהיה זמן לתפילה, כי הדברים יהיו זרזים ומהירים, התפילות והפחד שעכשיו עובר העולם, יעמדו בצורה חדשה ויגנו על העולם מהצרה והבעיה שמתקרבת לעולם.

וזה לימוד גדול לדורות, לראיה שיהודי צריך להתעמק ולהתבונן בדרכי הבורא. העולם עסוק בצרה ובבעיה, הפחד גורם לכפרת עונות וזיכוך והתפילות והתחנונים להינצל מהמגפה עולים לשמים ונשמרים, ובעיה קשה שמתרגשת ובאה לעולם, העולם יוושע ממנה ותעבור מהר בלי הרבה דאגה ופחד ומחשבה. כי פה בנינו עולם של תפילות ותחינות, ויגענו כאן ונמצא בדבר אחר שלא חשבנו עליו, בכח של התפילות והתחינות.

בימים אלו בע״ה, ישתדלו בכל הכח לחזק את הכלל על מצות לימוד ספר דברים בשבת קודש, ושום נזק ושום צרה ומצוקה לא יהיה בבית ישראל.

״ה׳ עוז לעמו יתן, ה׳ יברך את עמו בשלום״.

 

פינטו 1 פינטו 2 פינטו 3 קמיע למגיפה

 

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: