מבזקים

יום המעשים הטובים: "אוטו טוב" יאסוף תרומות בנתניה ובסביבה

תוכן עניינים

"אוטו-טוב" מגיע לנתניה ואבן יהודה לאיסוף ציוד לתרומה, יעבור בגני ילדים, בתי ספר ותנועות נוער ברחבי הארץ במסגרת יום המעשים הטובים

מימי קרוננברג | ה באדר תש"פ | יום ראשון 1 במרץ 2020 | מערכת ישראל ניוז

מאות ילדים ברחבי הארץ יאספו צעצועים, בגדים וספרים לתרומה אשר ייתרמו לילדים אחרים במסגרת פעילות "אוטו-טוב" שיעבור ברחבי הארץ ויעודד את ערך הנתינה למען האחר באמצעות פעילות "תעביר את זה הלאה".

כבר למחרת יום הבחירות לכנסת, רגע אחרי שייסגרו הקלפיות, ילדי ישראל בוחרים לעשות טוב. "אוטו טוב" של עמותת רוח טובה, המובילה את יום מעשים טובים מזה 14 שנים, יסתובב ברחבי הארץ ב- 3-4 במרץ ויקרא לילדים לתרום משחקים, ספרים, בגדים וצעצועים שיועברו לילדים אחרים ביום מעשים טובים, שיתקיים השנה ב-24 במרץ.

"אוטו טוב" יעצור באבן-יהודה, בת-ים, רמלה, נתניה, מועצה אזורית זבולון, חיפה, נתיבות וגן יבנה ושם הילדים יעברו פעילות מהנה המעודדת את עשיית הטוב ואת ערך הנתינה לאחר.

באבן יהודה יחכו כ 100 ילדים בגילאי א-ג שאספו ספרי ילדים לתרומה עבור ילדים באותם גילאים בעיר נתניה. נקודה הבאה בנתניה, שם יהיו כ 140 ילדים הם אספו צעצועים, משחקי קופסא ותחפושות.

עידו לוטן, מנכ"ל עמותת רוח טובה מקבוצת אריסון המתאימה מתנדבים לגופים הזקוקים להם לאורך כל השנה: "הפעילות של "תעביר את זה הלאה" במסגרת הנסיעות של ה"אוטו טוב" גורמת לילדים לחשוב על ילדים ממקום ומרקע אחר, להרגיש כמה טוב זה לתת לאחר, ופותחת להם חלון לעולם הנתינה".

 

אוטו טוב
אוטו טוב. צילום | יח"צ

 

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: