מבזקים

5 טיפים לבחירת צימרים בצפון

תוכן עניינים

חופשה בצימר היא דרך מופלאה להעביר עם החברים, האישה והמשפחה. אבל ישנה בעיה, צימרים עולים לא מעט כסף. אנו מדברים על סכומים שנעים בין 1,500 ועד ל- 3,000 ₪ לעד 48 שעות בגג. אם המחיר די מתאים לכם, הכל טוב. אם לא, רצוי לבדוק צימרים בקטגוריה היותר זולה שנעה בין 600-1,000 ₪.

אז איך בוחרים צימרים בצפון עם בריכה מבלי לצאת פראיירים? קבלו 10 טיפים שימושיים!

1 הולכים על מבצעים

כמעט בכל צימר תתקלו במחירים די קבועים ולא משתנים. ומהצד השני, המחירים עשויים לרדת עקב עונות השנה, סופי שבוע, וכו' וכו'. וזאת, מכיוון שהביקוש די שואף לאפס. כמעט בכל חודש הצימר ישחרר מס' מבצעים בזמנים מוגבלים, השיטה היא – לנצל את זה וללכת על המבצעים והדילים בזמנים שנקבעו.

2 בודקים בפייסבוק

הרשת החברתית הגדולה בעולם: "פייסבוק" מכילה לא מעט מידע, קבוצות, וכמובן דפים. ישנם קבוצות של גולשים אשר חווים מקרוב צימרים במהלך החודש, ניתן להצטרף לאחת הקבוצות ולבקש המלצה חמה לצימר באזורכם. לצורך העניין, נבקש המלצה לצימר איכותי בצפון. בדרך כלל, ההמלצות הללו מאוד מדויקות.

3 המלצות מצד המשפחה והחברים

לכל אחד יש תמיד את החבר או החברה הזאת שהחופשה שלהם זה הדלק. במילים אחרות – תמיד הם נמצאים בחופשה, ובדרך כלל מס' פעמים בחודש. באופן לגיטימי נרצה לתפוס איתם שיחה, ולשאול אותם לאיזה צימר בדרך כלל הם הולכים, ומה הכי מומלץ בהתאם לתקציב שלנו. חברים הם כאן בשבילנו, ולעולם לא יתנו מידע לא נכון \ שקרי, אם הם באמת חברים שלנו הם ירצו בטובתנו יותר מכל אחד אחר.

בקיצור, תקבלו המלצה חמה ואוהבת בזה אין שום ספק.

4 חוות דעת על הצימר

הדבר הכי אפקטיבי שנוכל לבדוק, הוא את חוות הדעת על הצימר. מה הגולשים רשמו? כיצד הם מציירים את החוויה? והאם באמת הם קיבלו את החופשה על הצד הטוב ביותר. ניתן לבדוק זאת, בדפי הצימר. לרוב, מופיעות לא מעט ביקורות מצד הגולשים. דרך נוספת, היא חיפוש חוות דעת במפות גוגל, וכמובן באתרים צד שלישי. חשוב להסתכל בצורה שקופה על הביקורות, כי לפעמים ישנם ביקורות מזויפות.

הכי בטוח – הביקורות מצד הגולשים בקבוצות הפייסבוק.

5 מסתכלים על התמונות

כמו בחירת קייטרינג לאירוע חגיגי, גם כאן נסתכל על התמונות של הצימר. התמונות מתפרסמות בעמוד הצימר, ובדרך כלל מאוד אמיתיות ומדויקות. אבל, בשביל להימנע מתרמית, או מהגעה למקום שאינו כפי שתואר, התקשרו לבעל הצימר ושאלו בנימוס – האם התמונות באמת אמיתיות. בנוסף, בדקו במפות גוגל אודות הצימר, ותוכלו לגלות תמונות רלוונטיות וחדשות יותר. מניסיון, נפלנו לא מעט לפני הבדיקה בגוגל.

לסיכום

במאמר זה, דיברנו על 5 הטיפים השימושיים ביותר בבחירת צימרים בצפון. יישמו אותם ואתם בדרך הנכונה.
זכרו: כמו שיש טיפים, יש גם כללי זהירות וכדאי להישמע להם. בדיקה ראשונית תמיד תטיב לכם מאשר בחירה אקראית.

woman-4373078_1920

 

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: