מבזקים

מיטת קומותיים מומלצת לכל בית עם ילדים בישראל

תוכן עניינים

כאשר הורים רוצים לתכנן ולעצב את חדר הילדים, בשלב בו הם עברו לישון במיטות רגילות, עומדות לרשותם מספר אפשרויות. הם יכולים לבחור האם לספק לכל אחד מהילדים מיטה משלו, נפרדת, או לבחור במיטת קומותיים לילדים, בה ילד אחד ישן למעלה ואחד ישן למטה.

האופציה של מיטת קומותיים לילדים היא הרבה יותר מומלצת והרבה יותר פופולארית, כשמדובר על חדרי ילדים בהם לן יותר מילד אחד. ככל שיש יותר ילדים בחדר, כך האופציה לשימוש במיטת קומותיים, הופכת להרבה יותר פרקטית ונכונה.

מיטת קומותיים לילדים

מיטת קומותיים לילדים מאפשרת להורים לחסוך גם בהוצאות, מאחר והם לא צריכים לרכוש מיטה נפרדת לכל ילד, וכן היא מאפשרת להם לחסוך במקום, מאחר והמיטות הן לגובה. במצב בו ישנם למעלה מ2 ילדים, הרבה יותר אפקטיבי ונכון להשתמש במיטת קומותיים, כך אפשר להציב בחדר רהיטים ופריטים אחרים, בצורה הרבה יותר מרווחת, פשוטה ונוחה.

חשוב להדגיש, כאשר ההורים מתכננים ומעצבים חדר ילדים, אז יש משמעות לא רק לגודל או לצורה של המיטה אלא גם מאילו חומרים היא עשויה. ההמלצה היא לרכוש רהיטים מעץ מלא, על מנת שהילדים יוכלו ליהנות מרהיטים באיכות גבוהה, רהיטים מעץ מלא ידועים כרהיטים המחזקים מעמד זמן רב וככאלה היכולים לשרת הן את הילדים והן את ההורים.

כיצד מתכננים ומעצבים את חדר הילדים

לפני שניגשים לקנות מיטת קומותיים, חשוב להחליט איך רוצים לתכנן ולעצב את חדר השינה. בשלב הראשון יש להתייחס לכל השטח שעומד לרשותנו ולראות מה בדיוק אנחנו רוצים להכניס לתוכו, כיצד אנחנו רוצים לאכלס אותו. סביר להניח שנרצה להציב ארגז משחקים, שולחנות כתיבה, מקום בו הילדים יוכלו לשחק על הרצפה בצורה בטוחה ונוחה, במידה ואין חדר ארונות בבית, אז נצטרך גם להכניס ארון בגדים.

ככל הנראה, יהיה עלינו לפנות חלק מסוים ליד אחד הקירות, על מנת להציב בו את המיטה. אנחנו נצטרך לעשות את זה במקום בו אין חלון או דלת, רצוי גם שהוא יהיה מקום נוח ובטוח, מקום שאפשר להתקין בו מנורת לילה ואולי אפילו לתלות תמונות או ציורים.

המיטה עצמה, יכולה להיות מיטת קומותיים רגילה, אך אנחנו יכולים גם למצוא מיטות מעוצבות בצורות שונות, החל ממיטה עם סולם, מיטה עם ארגז משחקים, ארגז מצעים או מיטת קומותיים שיש בה גם מיטה נפתחת לאירוח חברים או בני משפחה.

מיטת-קומותיים-עץ-מלא-עם-מיטה-שלישית-ומגירות-דגם-k-33l

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: