מבזקים

יוצאים לחופשה עם דילים לסוצ'י המבוקשת

תוכן עניינים

סוצ'י היא עיירת קיט רוסית מהממת שממוקמת לאורך חופי הים השחור. מיקומה המוצלח מאפשר לה להנות מטמפרטורות סבירות (יחסית לרוסיה) בחורף, וחמות בקיץ, והמוני תיירים נהנים מדילים לסוצ'י לאורך כל השנה. אם עוד לא יצא לכם להתפנק בה בעצמכם, הנה כמה סיבות טובות לסגור את החופשה הבאה שלכם בסוצ'י:

דילים לסוצ'י – בעונת החורף

בהרים סביב סוצ'י ישנם מספר אתרי סקי אטרקטיביים וידועים. בכל האתרים תמצאו תשתיות מושקעות, מסלולים מפותלים שמתאימים לכל רמות הקושי, מערכת רכבלים חדישה, מדריכי סקי נבחרים וציוד סקי מקצועי. מזג האוויר מצוין גם בחורף, האוויר צלול והשלג נקי, ובנוסף לכך האתרים מציעים במקום מסעדות טובות וקזינו מהודר. בחודשי החורף תוכלו למצוא לא מעט דילים לסוצ'י שיסדרו לכם טיסה ומלון מפואר שממוקם ממש בסמוך לאתרי הסקי.

מתאימה לבילוי בקיץ

למה להצטופף בקיץ עם מיליוני תיירים במזרח הרחוק או ביעדים שחוקים באירופה? דילים לסוצ'י מציעים מחירים אטרקטיביים לחופשת קיץ נהדרת שמתאפשרת בזכות הקירבה של סוצ'י לים השחור. בקיץ תוכלו להנות מחופים יפים, משיט בים וצפייה בדולפינים, ומטיולים בפארקים שטופי שמש.

אטרקציות מיוחדות

בין אם הגעתם לחופשה רומנטית, משפחתית או עם חברים, דילים לסוצ'י יקחו אתכם לעיר שופעת באטרקציות שמתאימות לכל גיל ולכל סוג חופשה. כך למשל תוכלו להנות בנמל של סוצ'י בישיבה מאחד מבתי הקפה ושיט בסירת מפרש או מנוע, או מסיור באקווריום של סוצ'י שיפגיש אתכם עם עולם מופלא של יצורים ימיים. חובבי האדרנלין חייבים לבקר ב'סקיי פארק' האתגרי על שלל מתקני האקסטרים שלו, ואילו חובבי התרבות ייהנו מבית הקיץ של סטאלין שמתפקד כיום כמוזיאון.

בשתי מילים- אוכל וקניות

מלבד החופים והאטרקציות התיירותיות, עם חבילות נופש לסוצ'י תמצאו את עצמכם בעיר שוקקת קולינריה ושופינג. ברחובות העיר תוכלו למצוא מגוון גדול של בתי קפה ומסעדות המגישות אוכל המבוסס על המטבח הקווקזי והרוסי, ומנות טריות הישר מן הים. עוד ברחובות תמצוא שווקים צבעוניים וחנויות מקומיות, וכמה מרכזי קניות עם חנויות הרשתות האהובות.

פינוקים נוספים

סוצ'י אחרי הכל היא עיירת נופש ומרגוע ואפילו פוטין היה נוהג להגיע אליה כדי לצבור כוחות. כמובן שמה שעבד בשבילו יתאים גם לכם, ככה שאחרי סיימתם לשוטט ברחובות העיר ובאטרקציות השונות, פנקו את עצמכם בביקור בספא מקומי ולא תצטערו.

russia-israelnews

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: