מבזקים

התעשייה האווירית זכתה במכרז לייצור כנפיים למטוסי אימון אמריקאים

תוכן עניינים

התעשייה האווירית זכתה במכרז לייצור כנפיים למטוסי האימון ,T-38 בהיקף של 240 מיליון דולר. הסמנכ"ל יוסי מלמד: "הזכייה במכרז הנוכחי היא הוכחה נוספת לאמון וההכרה שרוכש חיל האוויר האמריקני כלפי התעשייה האווירית

אהרון קלפה | ז' בשבט תש"פ | יום ראשון 2 בפברואר 2020 | מערכת ישראל ניוז

מאז שנת 2011 מייצרת התעשייה האווירית כנפיים למטוסי האימון T38 של חיל-האוויר האמריקאי. הזכייה במכרז החדש היא הוכחה נוספת לאמון שרוכשים חיל האוויר והממשל האמריקני, בתעשייה האווירית.

התעשייה האווירית זכתה במכרז בהיקף של 240 מיליון דולר, לייצור כנפיים למטוסי האימון T-38 של חיל-האוויר האמריקאי והכנפיים שסופקו, זכו להערכה רבה בארה"ב לאורך השנים. הזכייה במכרז ההמשך היא הוכחה נוספת לכך.

הכנפיים ייוצרו בחטיבת תעופה של התעשייה האווירית, בקו העסקי של להב – מבנים תעופתיים. חטיבת תעופה של התעשייה האווירית החלה לפעול בינואר 2019, זאת כחלק מהאסטרטגיה העסקית החדשה של החברה. במסגרת הקמת חטיבת התעופה מוזגו שלוש חטיבות מתוך שש חטיבות החברה שהיו קיימות באותה עת, וכן מפעל להב של חטיבת כלי טיס צבאיים. המיזוג כלל צעדים משמעותיים למיקוד עסקי, התייעלות והשמה של כ-5000 עובדים.

לדברי סמנכ"ל ומנהל חטיבת תעופה בתעשייה האווירית, יוסי מלמד: "הזכייה במכרז הנוכחי הינה הוכחה נוספת לאמון וההכרה שרוכש חיל האוויר האמריקני כלפי התעשייה האווירית, בתחום המבנים התעופתיים. התעשייה האווירית משמשת כמרכז מצוינות בנושא ייצור כנפיים למטוסי F-16 , F-35 ו-T38, ותמשיך ליצר את כנפי T-38 באיכות גבוהה, העונה לדרישות הלקוח, תוך עמידה בלוח הזמנים הנדרש. אנו מודים לחיל האוויר ולממשל האמריקני על ההזדמנות להמשיך ולייצר כנפיים אלה, גם בשנים הבאות, וגאים להמשיך ולתמוך בהמשך טיסותיו של מטוס T-38".

בחטיבה החדשה פועלים ארבעה קווי עסקים ממוקדים ומוטי יצוא, אחד מהם הוא להב-מבנים תעופתיים. הקו העסקי של להב אחראי לייצור ופיתוח טכנולוגיות מתקדמות בחומרים מרוכבים, מבנים תעופתיים וייצור מכלולים. בין הפרויקטים המתבצעים בלהב נמצא גם קו ייצור כנפי F-35, וייצור המעטים (סקינים) של כנפיים אלה. חטיבת תעופה מספקת מגוון שירותים לחברות האירוספייס הגדולות בעולם, ביניהן: לוקהיד מרטין ובואינג, חברות התעופה מרכזיות כגון: אלאיטליה ו- Wizz Air, וחברות שילוח כמו: אמאזון ו-DHL.

כנף של מטוס T38.  צילום | התעשייה האווירית
כנף של מטוס T38.
צילום | התעשייה האווירית
סמנכ"ל ומנהל חטיבת תעופה בתעשייה האווירית, יוסי מלמד. צילום | התעשייה האווירית
סמנכ"ל ומנהל חטיבת תעופה בתעשייה האווירית, יוסי מלמד. צילום | התעשייה האווירית
לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: