מבזקים

"לא ננוח ולא נשקוט עד שנצליח לבטל את התוכנית המסוכנת לחלוקת ארץ ישראל"

תוכן עניינים

מאות מפגינים הגיעו אל ביתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו וביקשו: "סרב לתוכנית המאה של טראמפ, לקריעת חלקי ארץ ישראל"

אהרון קלפה | ב' בשבט תש"פ | יום שלישי 28 בינואר 2020 | מערכת ישראל ניוז

כ-200 איש הפגינו הערב מול בית ראש הממשלה נתניהו תחת הכותרת: "לא לחלוקת הארץ, לא לתוכנית טראמפ". דניאלה וייס, יו"ר תנועת נחלה: "נתניהו, מנהיגים גדולים לאורך הדורות ידעו שלא צריך להזדרז בקביעת הגבולות, לא ננוח ולא נשקוט עד שנצליח לבטל לחלוטין את התוכנית המסוכנת לחלוקת ארץ ישראל".

האנשים הפגינו הערב ליד בית ראש הממשלה נתניהו תחת הכותרת: "לא לחלוקת הארץ, לא לתוכנית טראמפ". המפגינים קראו לראש הממשלה שלא להסכים בשום אופן לתוכנית טראמפ שכוללת בתוכה מסירת חלקים מארץ ישראל לאויב.

דניאלה וייס, יו"ר תנועת ההתיישבות נחלה ציינה במהלך ההפגנה: "אני קוראת לראשי המועצות לחזור לארץ באופן מידי ולהודיע בקול צלול: 'אנחנו מתנגדים לתוכנית כולה ואיננו רוצים לקבל סוכריות בדמות ריבונות על בקעת הירדן והישובים ביהודה ושומרון'. ראש הממשלה, מנהיגים גדולים לאורך הדורות ידעו שלא צריך להזדרז בקביעת הגבולות, אסור להסכים בשום אופן לחלוקת הארץ. כולנו ראינו מה קרה כאשר עזבנו את רצועת עזה; חצי ממדינת ישראל נמצאת כל העת תחת טווח הטילים. לא ננוח ולא נשקוט עד שנצליח לבטל לחלוטין את התוכנית המסוכנת לחלוקת ארץ ישראל".

הרב עוזיהו שרבף, מראשי נחלה הוסיף במהלך האירוע כי "ארץ ישראל מקודשת לעם ישראל, ניתנה לנו מורשה מאבות האומה, היא נחלת ה' ושייכת לברית בין ישראל לאלוקיו.  לכן אל לגויים להציע לנו ובטח לא לכפות דעתם עלינו, לא לטוב ולא לרע בעניין ארץ ישראל. הצילני נא מיד אחי, מיד עשיו שמציע על פי דעתו להיטיב לי, מיד עשיו שמנסה להרע לי.  בעניין ארץ ישראל אנו אומרים לגוים: "'לא מדובשך ולא מעוקצך, השמר לך פן תדבר עם יעקב מטוב ועד רע'. לכן כל תוכנית הנוגעת לארץ ישראל שהגויים מציעים אנו משיבים – לא תודה, 'לא לכם ולנו לבנות בית לאלקינו'".

צילום | דוברות נחלה
צילום | דוברות נחלה
צילום | דוברות נחלה
צילום | דוברות נחלה

 

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: