מבזקים

מגשי אירוח חלבי

תוכן עניינים

מתכננים אירוע בקרוב? אתם וודאי מתכננים להזמין המון אנשים,ובינינו? לא תמיד יש זמן או כוח לעמוד שעות במטבח ולהשקיע המון אנרגיה בהכנת מזון שאמור להספיק לאירוע שלם. בדיוק בגלל זה הבאנו לכם את הפתרון המושלם לאירוע המושלם- מגשי אירוח חלבי.

קישים ופשטידות; מתי בפעם האחרונה השתתפתם באירוע שהגישו בו מגוון קישים ופשטידות? נכון שהיה לכם ממש חווית ומרענן? אנחנו בטוחים שהתשובה היא כן, מאחר והם מתאימים לכולם מגיעים בגדלים ובטעמים שונים וערבים לכל חך. בקייטרינג שלנו תוכלו למצוא מבחר אינסופי של פשטידות וקישים; רגילים, בינוניים ומיני ביס במגוון טעמים.

מגשי גבינות, דגים וסושי- נכון שאין על הנישנושים המדויקים האלה שמצליחים לסגור לנו פינה שאנחנו לא לגמרי רעבים או לא לגמרי שבעים. מגשי אירוח חלבי מכילים בין היתר מגוון של  דגים מעושנים או אפויים בציפוי קריספי, שלל גבינות קשות ועשירות ומגש בלינצ'סים במילוי מפנק.

פסטות ולזניות- אם בפחמימות עסקינן, בינינו? אין על פסטות ולזניות. שילוב של רוטב עגבניות, גבינות משגעות ובצק בעשייה ביתית יעלו על כל הציפיות של הנוכחים באירוע, והכי חשוב, יסגרו פינה לכל מי שבא על בטן ריקה. אגב, אתם יודעים שאם האירוע חל בבוקר יש גם אופציה ללחמים טריים לצד שקשוקה טרייה? (אפשר גם בערב, לא שופטים).

קינוחים חלביים– אצלנו בקייטרינג "בראשית" ובכלל, בכל אירוע שמכבד את עצמו- קינוחים הם מאסט! אחרי כל ארוחה טובה, תהיו בטוחים שהאורחים שלכם מצפים למגש קינוחים חלבי עשיר ומפתיע. אצלנו תוכלו לקבל בדיוק מה שציפיתם לו ואפילו יותר. החל ממגשי פירות ענקיים למי שכבר שבע וכלה במאפים, עוגיות ועוגות מעשה ידנו שלגמרי ישאירו לכם טעם של עוד.

לסיכום, למגשי אירוח חלבי יש התחלה אבל לגמרי אין להם סוף. אנחנו בקייטרינג "בראשית" נדאג שלאירוע שלכם תהיה התחלה נהדרת, אמצע משגע ואיך לא- את הסוף הכי טוב שיכול להיות.

מגשי אירוח חלבי קייטרינג

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: