מבזקים

עוד תרגיל לוחמה פסיכולוגית מבית מדרשו של סולימני נגד ישראל

תוכן עניינים

אין ספק שלפנינו מלחמה פסיכולוגית חדשה\ישנה מבית מדרשו של מפקד כוח קודס במשמרות המהפכה האיראנים, הגנרל קאסם סולימני

צביקה נציב | כ"ח בכסלו תש"פ | יום חמישי 26 בדצמבר 2019 | מערכת ישראל ניוז
מקור: נציבנט https://nziv.net/38581/

בעבר הלא רחוק נהג סולימני להתגנב כגנב בלילה, מחשש שיאונה לו רע לקרבת גבול ישראל, ולהצטלם על הרקע של הגולן. הוא זכר היטב איזה רושם "מרתיע" תמונה זאת עוררה בישראל, והבין כי הוא גילה "נקודת אכילס" נוספת במרקם החוסן החברתי של אזרחי ישראל, שנאמנו-חסן נאסראללה מהחיזבאללה הגדיר בעבר כ"קורי עכביש".

במסגרת ניסיונותיו של סולימני לפגוע בישראל, על רקע המתקפות הבלתי פוסקות על כוחותיו במזרח סוריה ובעיראק, הוא שולח מדי פעם חוליית פיקוד קדמית של אחת המיליציות השיעיות, הנתונות לפיקודו לעבר גבול ישראל כדי שיצטלמו , יפזרו איומים וימהרו להסתלק מהאזור בטרם יחוסלו.

גם הפעם הוא הפעיל את "אסטרטגיית השפנים" המגוחכת שלו, ושלח חולית לוחמים של חטיבת אלפטימיון האפגנית הנלחמת בשכר מלא לפי הוראותיו, לגבול ישראל כדי לעשות את מה שהם יודעים הכי טוב – להצטלם,לאיים ולברוח.

על פי מה שראינו בעבר, נוהגת ישראל להיפרע ספציפית מאותם אלו שהתגרו ישירות בה. כך היה עם אנשי מיליציית אלחשד אלשעבי העיראקית, שנהגו בדיוק כך משטח דרום לבנון תוך שהם מאיימים על ישראל, וזמן לא ארוך אחר כך טעמו מנחת זרועה של ישראל במחנותיהם בעיראק עצמה.

נקמה מגישים קר!

קרדיט וואלה
קרדיט וואלה

מיליציה שיעית חמושה הנאמנה לאיראן פרסמה שלשום (שלישי) סרטון בו נראים לוחמיה שנפרסו בגבול ישראל סוריה ברמת הגולן, מתייחסים למדינת היהודים כ"מטרת העל שלה". החמושים המצולמים הם מחטיבת אלפטמיון המורכבת מלוחמים אפגנים שהוכשרו ומומנו על ידי כוח קודס ממשמרות המהפכה האיראנים. החטיבה נלחמת לצד כוחות של שליט סוריה בשאר אסד. על פי אתר החדשות הישראלי וואלה, בסרטון נראה אחד החמושים מצביע לעבר האופק ואומר "המטרה הסופית היא ההר הלבן הזה כאן, שהוא רמת הגולן שמחזיקה ישראל".

הלוחם  אומר כי ההקרבות הקודמים שהם נלחמו בו היו רק הכנה ל"עימות עם הציונים". הוא הוסיף: "אנחנו מאוד אוהבים להילחם בפחדנים האלה. הם פשוט פחדנים". הקליפ התפרסם זמן קצר לאחר שלכאורה, ישראל תקפה כמה יעדים בסוריה הקשורים למיליציות שיעיות ולמשטר אסאד ביום ראשון בערב.
קרדיט: רות קרייתי עורכת חדשות ישראל מקבוצת נציב
קרדיט: רות קרייתי עורכת חדשות ישראל מקבוצת נציב

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: