מבזקים

כל מה שרציתם לדעת על פרסום ממומן בגוגל

תוכן עניינים

פרסום ממומן בגוגל מהווה אפיק שיווק ופרסום חיוני מאוד כמעט עבור כל בית עסק כיום. פרסום ממומן בגוגל הוא בעצם המודעות המופיעות בתחתית דף תוצאות חיפוש בגוגל או בראשו. המודעות יופיעו לרוב רק בשלושת העמודים הראשונים ויהיה ניתן לזהות שמדובר במודעות ולא בתוצאות חיפוש אורגניות.

חשוב לדעת שעל אף שפרסום בגוגל, הוא קל יותר ומהיר יותר מקידום אורגני, הרי שכל מפרסם יודע שעל מנת שהמודעה שלו תזכה במיקום הגבוה ביותר, עליו לשלם את המחיר הגבוה ביותר. ומעבר למחיר גבוה, יש צורך לוודא שהמודעה הממומנת מושכת אליה את קהל היעד הנכון.

כיצד מנהלים קמפיין ממומן מוצלח בגוגל אדוורדס

על מנת שהקמפיין הממומן שלכם יהיה מוצלח ואפקטיבי, עליכם לנהל אותו במספר שלבים חשובים:

  1. בשלב הראשון יש להגדיר את הקמפיין. חלק מהגדרת הקמפיין הוא לבחור את המקום שבו אתם מעוניינים שהמודעות הממומנות שלכם יופיעו. גוגל אדוורדס מציע מספר אופציות לקמפיינים ממומנים ובהתאם לכך, למיקום המודעות: קמפיין מודעות ברשת המדיה של גוגל, קמפיין שיחות וטלפון בלבד, קמפיין וידיאו ביוטיוב וכמובן, הקמפיין הנבחר ביותר: קמפיין ברשת החיפוש.
  2. בשלב השני יש להגדיר את התקציב עבור הקמפיין. בטרם מגדירים את התקציב חשוב מאוד לבצע חקר אודות מילות המפתח הפופולריות ביותר הנוגעות לקמפיין שלכם, רמת התחרות על כל מילה, העלות של כל מילה ועוד. לאחר שתבצעו את המחקר, תוכלו לדעת מהו סדר הגודל של התקציב הרלוונטי לקמפיין שלכם.
  3. בשלב השלישי יש לתזמן את המודעות, כלומר, לבחור את הזמן שבו המודעות יופיעו מבחינת ימים קבועים, שעות קבועות ועוד.
  4. בשלב הרביעי יש להגדיר את השפות אשר בהן הפרסום יתבצע
  5. בשלב החמישי יש לבצע מחקר מילות מפתח איכותי, אשר לקוחות פוטנציאלים יחפשו באמצעותם, אך מעבר לחיפוש גרידא, הם גם יבחרו להקליק על המודעה שלכם. ניתן לבצע חקר מילות מפתח באמצעות כלי מילות המפתח של גוגל. חשוב לזכור שככל שיש תחרות משמעותית יותר על מילות המפתח שתבחרו, כך המחיר שלהן יהיה גבוה יותר.
  6.  בשלב השישי יש למקד את מסע הפרסום ולכן, כדאי לחלק את הקמפיין לכמה קבוצות מודעות, כאשר לכל קבוצה יש להגדיר מילות מפתח. חשוב להקפיד שכל קבוצה תמנה עד 10 מילות מפתח לכל היותר.
  7. בשלב הבא יש להתאים את דף הנחיתה למודעה. כלומר, לכל מודעה או לכל קבוצת מודעות העוסקת בנושא כלשהו, יש להתאים דף נחיתה רלוונטי לנושא. חשוב להקפיד שמילת המפתח הנבחרת או מילות המפתח הנבחרות לקבוצת המודעות, יהיו חלק מדף הנחיתה. מעבר לכך, חשוב מאוד שדף הנחיתה יהיה אטרקטיבי ושיווקי.

במאמר הנוכחי הבאנו את עיקר התהליך הנוגע לפרסום ממומן בגוגל. על מנת שהתהליך יתבצע בצורה הטובה והמדויקת ביותר, אשר תאפשר לקמפיין שלכם להיות אפקטיבי ויעיל, חשוב וכדאי להתייעץ עם אנשי מקצוע מנוסים בתחום פרסום ממומן בגוגל.

Business young people pulling an empty white board

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: