מבזקים

הלילה: הרכבת האווירית של שובה ישראל יוצאת לדרך היעד מרוקו

תוכן עניינים

החל מהלילה יטוסו אלפי תלמידי ישיבת שובה ישראל מישראל, אירופה וארה"ב לקזבלנקה שבמרוקו לקראת כינוס האלפים בראשות הגאב"ד הגר"י פינטו

בן ציון עטיה | כ"ט בחשוון תש"פ | יום רביעי 27 בנובמבר 2019 | מערכת ישראל ניוז

החל מהלילה יטוסו אלפי תלמידי ישיבת שובה ישראל מישראל, אירופה וארצות הברית לקזבלנקה שבמרוקו לקראת כינוס האלפים בראשות הגאב"ד הגר"י פינטו.

לקראת האירוע ההיסטורי שיתקיים ביום חמישי ושישי כתב היום הגאב"ד לתלמידיו מכתב מפורט בו הוא מסביר את מהות הכינוס המיוחד: "כל הרבנים והשדרי"ם של ״שובה ישראל״ הם קודש קודשים, מוסרי נפש. אהובים למעלה וחביבים למטה. כל היום עסוקים בתורה, ביראת שמים ובזיכוי הרבים. מעל עשרים שנה של עבודת ה׳ תמימה וצרופה. כל רב ושד"ר בקהילה יש לו מאות משפחות שקירב וזיכה לה' ולתורתו.

"אנחנו מסתכלים על הרבנים היקרים, רבי חיים אלוש שהוא גאווה לישיבה, על רבי משה אביטל שהוא גאווה לישיבה, על רבי מיכאל דהן שהוא גאוה לישיבה, וכן הלאה וכן הלאה כל אחד ואחד מרבני שובה ישראל הוא אור גדול. כל אחד ואחד מרבני שובה ישראל החזיר וקירב לדרך ה׳ מאות משפחות.

"הקב״ה בשמים שמח שמחה גדולה מהדרך וממסירות הנפש של כל הצדיקים העושים את מלאכת ה' נאמנה. ההתאספות הזאת כאן במרוקו היא דרך בעבודת ה׳. הימים האלו הם חג לקהילת קודש שובה ישראל ומהווים פתח והתחלה לחיזוק ולעליה לדברים חדשים ומדרגות נעלות בשמים".

 

שובה ישראל אונליין
שובה ישראל אונליין
שובה ישראל אונליין
שובה ישראל אונליין

פינטו 1

שובה ישראל אונליין
שובה ישראל אונליין
לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: