מבזקים

"הרווקות שלי נמשכה עד גיל 40 ממש כמו יציאת מצרים"

תוכן עניינים

"אני לא יודעת מה הסיפור שלך ואני לא אוהבת להתערב, אבל אני יודעת ושמעתי שאת מחכה לזיווג שלך. אם את רוצה ישועה תקחי ממני את ספר דברים כשאסיים לקרוא אותו ותקראי את כולו" והתחילה לספר לי על ניסים שראתה בזכות ספר דברים. לא ברור למה אבל השתכנעתי בקלות וככה בציון של רבנו ביום שבת בצהריים קראתי בפעם הראשונה את כל ספר דברים

בן ציון עטיה | ל' בתשרי תש"פ | יום שלישי 29 באוקטובר 2019 | מערכת ישראל ניוז

שמי נטלי ממרכז הארץ הרווקות שלי נמשכה עד גיל 40 ממש כמו יציאת מצרים . בכל שנות הרווקות פגשתי המון בחורים, יצאתי לאינספור פגישות. חוויתי אכזבה אחרי אכזבה בניסיון למצוא את הזיווג שלי. לא כל שנותיי הייתי מקיימת מצוות הגעתי מבית מסורתי, לא שמרתי שבת. בחסדי השם התחזקתי והתקרבתי לאמת. גם לאחר שקיבלתי על עצמי צניעות ושבת לא פסקו הניסיונות להפך הם רק התגברו, חוויתי ביזיונות רבים, גם בגלל ההתחזקות וגם כי היו אנשים שרצו לשדך לי בחורים שלא מצאו חן בעיניי ואז נחשבתי בעיניהם כ"מתנשאת".

אלפי אנשי זכו לישועות בזכות קריאת ספר דברים
כולם מסביבי כבר התחתנו ילדו בנו בתים ותכף מגייסות את הילדים לצבא ואני עדיין באותו מצב. המסע היה לא פשוט כמו לכל רווקה בגיל כזה . לפי כשנתיים בערך פנו אליי מקבוצות של הרב יאשיהו יוסף פינטו שליט"א על הפצה של ספר קריאת ספר דברים וביקשו שאצטרף , לא הסכמתי כי מתוך ייאוש שכבר ניסיתי הכל, בדיבורים שלי עם השם, אמרתי שאם זה מה שנגזר עליי אני מקבלת באהבה את הרווקות.

לאחר מס' פעמים שהייתי באומן אצל רבנו הקדוש, ולאחר ששמעתי כבר את כל הביזיונות "למה את ממשיכה לנסוע את לא מבינה שזה לא עוזר לך" ולאחר שנפלתי לכל מיני המלצות ובלבולים של אנשים, התחזקתי באמונה של "אין עוד מלבדו" ונכנעתי לגמרי לרצון השם על העיכוב שלי.

לפני כשנה וחצי נסעתי לרבי נחמן. ביום שבת ישבה לידי אישה בציון של רבנו ופנתה אלי: "אני לא יודעת מה הסיפור שלך ואני לא אוהבת להתערב, אבל אני יודעת ושמעתי שאת מחכה לזיווג שלך. אם את רוצה ישועה קחי ממני את ספר דברים כשאסיים לקרוא אותו ותקראי את כולו". היא התחילה לספר לי על ניסים שראתה בזכות ספר דברים. לא ברור למה אבל השתכנעתי בקלות וככה בציון של רבנו ביום שבת בצהריים קראתי בפעם הראשונה את כל ספר דברים.

כשחזרתי לארץ הגיעה שבת ושוב קראתי את כל הספר וכך המשכתי ולא יכולתי להפסיק. קראתי במשך 8 שבתות .לאחר השבת ה 8 בוקר אחד נרשמתי לאתר היכרויות של שומרי מצוות, (אחרי שנרשמתי לאותו אתר מס' פעמים ונחלתי רק אכזבות אז יצאתי משם). נרשמתי בלי תמונה שלי, עוד באותו השבוע זכיתי להכיר את הזיווג שלי, ברוך השם התחתנו כעבור זמן קצר.

הישועה שלי הגיעה לא הפסקתי לקרוא את ספר דברים עד היום. משתדלת לקיים ולהתמיד, יש כמובן פספוס פה ושם אבל זה לנגד עיניי כל הזמן. במשך כל ההכנות לחתונה כשקראתי את הספר דברים ביקשתי להתחתן בקדושה בהפרדה ובניסים מעל הטבע למרות הקושי והתנגדות של אורחים, זכינו לקיים את החתונה בהפרדה. מי ייתן ויזכו כל עם ישראל ללמוד להכיר ולקרוא ספר דברים ויזכו לישועות.

צילום: שובה ישראל
צילום: שובה ישראל
צילום: שובה ישראל
צילום: שובה ישראל
צילום: שובה ישראל
צילום: שובה ישראל
צילום: שובה ישראל
צילום: שובה ישראל
לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: