מבזקים

סליחות בציונו של יוסף הצדיק בשכם

תוכן עניינים

מנהלת קבר יוסף: הלילה התקיימה כניסה לקבר יוסף הצדיק בשכם בהשתתפו של כ – 1250 איש, ביניהם האדמו"ר מרחמסטריווקא, הרב שמואל אדרי מרעננה, יוסי דגן ראש מועצת שומרון, השר רפי פרץ, רבנים ואישי ציבור

גילעד הדרי | כ"ד באלול תשע"ט | יום שלישי 24 בספטמבר 2019 | מערכת ישראל ניוז

אמירת סליחות התקיימו אמש אחרי חצות בציונו של יוסף הצדיק. הגעה ויציאת המתפללים התנהלה כסדרה וללא אירועים חריגים, תודות למערכת הביטחון ולמועצה האזורית שומרון.

שר החינוך הרב פרץ שנכנס הלילה עם המתפללים, אמר: "הערבות ההדדית שלנו היא לדאוג שיהודה ושומרון יהיו מבוססים, איתנים וחזקים." עוד אמר השר, "מושג הערבות ההדדית הראשון אנחנו לומדים מיוסף, שלימד את אחיו כמה חשובה הערבות ההדדית. חלק מהערבות ההדדית שלנו זה לדאוג שיהודה ושומרון יהיו מבוססים, איתנים וחזקים גם בתשתיות גם במגורים".

ראש המועצה אזורית שומרון יוסי דגן אמר: "אוספים כוחות מיוסף הצדיק להגיע למיליון יהודים ביהודה ושומרון. כולנו מייחלים ליום שישיבת עוד יוסף חי תחזור לכאן ודגל ישראל יהיה מונף כאן 24 שעות ביממה. אני רוצה לברך בשם כל תושבי השומרון את השר הרב רפי פרץ חברנו היקר, הקב"ה ישלח ברכה והצלחה במעשה ידך, ותחזק מכאן מכוחו של יוסף הצדיק את ההנהגה הלאומית שלנו, שנגיע בע"ה לממשלה שתחזק את ההתיישבות בכל חלקי ארץ ישראל. הגעה למיליון יהודים בשומרון, אנו מתחזקים כולנו מכוחו של יוסף הצדיק להגיע ליעד הזה, למסה גדולה מאד של מסה גדולה של יהודים בארץ התנ"ך בשומרון".

צילום: גילעד הדרי
צילום: גילעד הדרי
צילום: גילעד הדרי
צילום: גילעד הדרי
צילום: גילעד הדרי
צילום: גילעד הדרי
צילום: גילעד הדרי
צילום: גילעד הדרי

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: