מבזקים

אינסטלטור בתל אביב

תוכן עניינים

העיר תל אביב היא עיר מודרנית, המכילה בה מגוון רחב של בניני מגורים חדשים ויוקרתיים. אולם, על אף המגוון הרחב של בתי מגורים, בניני משרדים ובניני מגורים חדשים בעיר תל אביב, הרי שניתן למצוא בה גם שכונות המכילות בנינים ישנים יותר. בנינים ישנים הם בנינים בעלי צנרת ישנה. לא פעם צנרת מעין זה מתקלקלת וגורמת נזק רב לכל אדם המתגורר באחת מהדירות אשר מכיל בניין הדירות הישן. במקרה שכזה, הדבר הראשון והחשוב ביותר שיש לעשות הוא לפנות לשירותיו של אינסטלטור בתל אביב אשר ידוע כאינסטלטור מקצועי ומומחה בתחומו, אשר יבחן את מצב הצנרת ובמידה והיא זקוקה להחלפה, יבצע את פעולת ההחלפה בצורה המקצועית ביותר.

מתי ניתן לדעת שהצנרת מקולקלת

בין אם מדובר בבניני דירות ובין אם מדובר בבתים פרטיים בעיר תל אביב, אשר ידועים כישנים למדי, הרי שניתן לזהות שהצנרת מקולקלת בשל הרטיבות בסביבת הצנרת וצבעי עובש המתפתחים במקביל. לא פעם, בשל צנרת לא תקינה וישנה, יהיה ריח של עובש במבנה, רטיבות בקירות, ריקבון של קירות ועוד. על אף שלעיתים הבעיה היא נקודתית ויש צורך להחליף רק חלק קטן מהצנרת, הרי שלא פעם מדובר בבעיה מהותית בצנרת כולה, הדורשת את החלפתה בצנרת חדשה. על מנת לאתר את מקור הנזילה באופן מדויק ועל מנת לבצע החלטה אודות החלפת חלק מהצנרת או כלל הצנרת, כדאי לבחור בשירותיו של אינסטלטור בתל אביב אשר יבצע בדיקה אודות מקור הנזילה באמצעות מצלמה תרמית. מצלמה תרמית תזהה את המקום המדויק שבו ישנה נזילה ואת היקף הנזילה הפנימית ובהתאם לכך, האינסטלטור יקבל החלטה.

החלפת הצנרת במבנים ישנים

כדאי לדעת שלא תמיד צריך לחכות לסימנים אשר מעידים כי צנרת המים ישנה. על מנת לחסוך מראש מצבים שבהם המבנה יפתח רטיבות, עובש, ריקבון וריח רע, במידה ואתם יודעים שהצנרת שבמבנה שבו אתם מתגוררים הינה צנרת ישנה, כדאי להזמין אינסטלטור לבדוק זאת ובמידה והוא אכן יאשר שמדובר בצנרת מאוד ישנה שכדאי להחליפה בחדשה, הרי שבהחלט כדאי לעשות זאת עוד בטרם הצנרת הישנה מתחילה לחולל בעיות. לא פעם החלפת צנרת ישנה בחדשה עוד בטרם מופיעים תסמיני הצנרת הישנה במבנה עצמו, זהו דבר שיעלה לכם זול יותר בשל העובדה שכאשר כבר ישנם סימני עובש שמותירה הצנרת הישנה, הרי שמלבד המחיר שתדרשו לשלם עבור החלפת הצנרת הישנה והחדשה, תדרשו לשלם גם מחיר עבור טיפול בעובש. גם כאשר מדובר בצנרת מים חמים ישנה, חשוב מאוד להחליף אותה. החומר של צינורות המים החמים הישנים, איננו דומה לחומר שממנו עשויים צינורות המים החמים החדשים. הצינורות הישנים עשויים מגומי ולכן כאשר הצינור מתבלה, עלול להיווצר בו חור וזרם המים יכול לצאת מהצינור, להתפרץ לכל עבר ולגרום לכוויות לאדם העומד במקום. לעומת זאת, לצנרת החדשה יש תקן חובה והיא עשויה מפלסטיק.

מי מבצע החלפת צנרת מים בתל אביב

החלפת צנרת מים ביתית בתל אביב, זהו תהליך המתבצע על ידי אינסטלטור מקצועי. חשוב מאוד לבחור אינסטלטור בתל אביב אשר למד את המקצוע ויש בידו את הרישיון המתאים לעיסוק במקצוע זה. אם אתם בוחרים באינסטלטור שאינכם מכירים, כדאי לבדוק אודותיו באינטרנט ולשאול אודותיו ברשתות חברתיות או בפורומים ייעודיים באינטרנט. אינסטלטור מקצועי ומנוסה בתחומו איננו מומחה רק בהחלפת צנרת מים ביתית אלא גם בהחלפת צנרת מים ראשית של כלל הבניין. על אף שמדובר בעבודה מורכבת יותר הדורשת זהירות, הרי שכאשר בוחרים באינסטלטור הנכון הוא יבצע את התהליך בצורה הטובה והיעילה ביותר.

plumber-228010_640 (1)

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: