מבזקים

קידום אתרים אורגני בגוגל לבעלי עסקים

תוכן עניינים

בעלי העסקים של היום, יודעים כי הכלל 'תן לאצבעות ללכת במקומך' תקף כיום יותר מאי פעם. כלומר, הלקוחות כבר לא ממש טורחים לקום ולצאת מהבית על מנת לבצע קניות מכל סוג שלא יהיה. גם כאשר מדובר בבחירת שירות כלשהו, הלקוח לא טורח להרים טלפונים לאנשי השירות השונים. הוא מחפש הכול באינטרנט ואם העסק או נותן השירות נראה לו אמין, הוא יסגור אתו על העסקה.

זו הסיבה כי כמעט כל בית עסק או נותן שירות, מציעים כיום את עצמם ואת בית העסק שלהם דווקא באינטרנט.

למה צריך קידום?

אז אם אמרנו שעסקים אמורים להציג את עצמם ברשת, מה הבעיה עם אלו שכבר נמצאים שם? למה הם זקוקים לקידום אתרים? אז ככה… היות ובכל תחום יש לנו מאות ואלפי עסקים אשר מעניקים את השירות שלהם ללקוח וכל אחד מהם מציע את עצמו גם באמצעות אתר אינטרנט, הרי שנוצר מצב שגוגל אמור לקבוע את מי הוא מציג בדף הראשון ואת מי הוא משאיר לעמוד העשירי או לעמוד השלושים ושניים…

מה קובע את מיקומו שלך האתר מבחינת ההצעות של גוגל? כאן צריך להבין את סדר העדיפויות של גוגל.

הקידום האורגני

אתר שמקודם באופן אורגני הוא אתר שגוגל יראה אותו בעין חיובית הרבה יותר מאשר כל אתר אחר. אתר כזה יהיה אתר שגוגל יציג אותו בדפיו הראשונים אם לא בהצעה הראשונה ממש.

ישנה חשיבות רבה מאוד למיקום של האתר בין ההצעות שהוא מציע לגולש. כי כמעט הרוב המוחלט של הגולשים, אינם טורחים כלל לחפש בדפים האחוריים של גוגל. כולם מבינים כי הדף הראשון מציע את ההצעות הכי רלוונטיות וכל השאר, לא ממש מעניין אותם.

אתר שמשקיע בקידום האורגני שלו הוא אתר שאכן יוכל להגיע רחוק, הוא יוכל ליהנות מחשיפה גבוהה יותר בקרב הלקוחות הפוטנציאליים שלו היות וגוגל יראה אותו כאתר נכון ומקודם.

אנשי מקצוע עושים עבורכם את העבודה

אם גם אתם רוצים להגיע למקומות הנחשקים הללו, אתם חייבים לפנות ולהיעזר באנשי מקצוע.

את זה בדיוק אנחנו מציעים!

googleit

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: