מבזקים

נתניהו הטקס חשיפת רמת טראמפ: "אנחנו ביום היסטורי"

תוכן עניינים

בישיבת ממשלה חגיגית ברמת הגולן אישרה הממשלה הקמת יישוב חדש ברמת הגולן רמת טראמפ, על שמו של נשיא ארה"ב דונלד טראמפ. בישיבה השתתף גם שגריר ארה"ב בישראל דיוויד פרידמן

שלום שי גיחז | י"ג בסיוון תשע"ט | יום ראשון 16 ביוני 2019 | מערכת ישראל ניוז

טקס חשיפת שלט היישוב החדש "רמת טראמפ" התקיים בהשתתפות ראש הממשלה ושרי הממשלה. ראש הממשלה נתניהו אמר בפתח ישיבת הממשלה החגיגית: :אנחנו ביום היסטורי. אנחנו הולכים לעשות שני דברים – להקים יישוב חדש ברמת הגולן, דבר שלא נעשה כבר שנים רבות. זהו אקט של התיישבות ושל ציונות ראשון במעלה. הדבר השני הוא לכבד את ידידנו, ידיד גדול מאוד של מדינת ישראל – את הנשיא דונלד טראמפ, שהכיר לאחרונה בריבונות של ישראל ברמת הגולן. הוא המנהיג הבינלאומי הראשון שעשה זאת, הוא קרע את המסכה מעל כל מסך הצביעות הזה, שלא מכיר במובן מאליו.

מנחם בגין אמר כשהעביר את חוק הגולן, שלפעמים גם את המובן מאליו צריך להגיד, והנשיא טראמפ עשה זאת גם במקרה הזה. הוא עשה זאת גם במקרה הזה, וגם בהעברת השגרירות לירושלים, ביציאה מהסכם הגרעין עם איראן, והוא עושה זאת גם כרגע בעמידה איתנה מול התוקפנות של איראן במפרץ עומאן ובמפרץ הפרסי ובאזור בכלל.

אנחנו גאים על כך שיש לנו את ההזדמנות גם להקים את היישוב, וגם לתת כבוד לידיד גדול.

אני מאוד מודה לכולכם שבאתם הנה. אנחנו נמשיך לבנות ולפתח את הגולן למען כל תושבינו, היהודים והלא יהודים כאחד, ולמען עתיד המדינה כולה".

 

צילום: גדעון/לע״מ
צילום: גדעון/לע״מ
צילום: גדעון/לע״מ
צילום: גדעון/לע״מ
צילום: גדעון/לע״מ
צילום: גדעון/לע״מ

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: