מבזקים

ח"כ קרן ברק בפנייה לראש הממשלה: "מנע את מחדל סגירת שדה דוב"

תוכן עניינים

חברת הכנסת מהליכוד קרן ברק, פנתה לראש הממשלה בנימין נתניהו בבקשה שיתערב כדי למנוע את סגירת שדה התעופה דב הוז בת"א

אהרון קלפה | י' בסיוון תשע"ט | יום חמישי 13 ביוני 2019 | מערכת ישראל ניוז

אמש (יום ד') שיגרה חברת הכנסת מהליכוד, קרן ברק, לראש הממשלה בנימין נתניהו בקשה שיתערב כדי למנוע את סגירת שדה התעופה דב הוז בת"א. חברת הכנסת מציינת במכתבה כי סגירת השדה תוביל לאסון כלכלי חברתי על העיר אילת ומבקשת למנוע את "המחדל" כדבריה

"כלכלת העיר אילת ופרנסת תושביה, מושתתות על תיירות, כאשר נתח ניכר ממנה, מבוסס על תיירות פנים ארצית", כתבה ח"כ קרן ברק.

צילום: יוסי צווקר
צילום: יוסי צווקר

"סגירת שדה דב, תביא לחורבן על כלכלת העיר, אשר ישפיע על כלל ענפיה: בתי המלון ומקומות האירוח, בתי הקפה, המסעדות מקומות הבילוי, החנויות ומקומות המסחר, מועדוני הספורט הימי ועוד", הוסיפה.

ח"כ קרן ברק התייחסה במכתבה על השלכות החברתיות הכרוכות בסגירת שדה התעופה: "רבים מתושבי העיר אילת מבקרים במרכז הארץ באופן תכוף ושגרתי. חלקם עובדים כמה ימים בשבוע באזור תל אביב, אחרים נאלצים להגיע למרכז כדי לקבל טיפולים רפואיים שאינם זמינים באילת. הסטת הטיסות היוצאות מאילת לנמל התעופה בן גוריון, משלשת ומרבעת את זמן ההגעה למרכז הארץ, דבר אשר למעשה קוטע באופן ברוטאלי את עורק החיים התחבורתי העיקרי של תושבי אילת לעבר צרכיהם הבסיסיים שאינם קיימים בעיר הדרומית."

חברת הכנסת קרן ברק חתמה את פנייתה לראש הממשלה בכך שהיא "מצטרפת לקריאתם של נבחרי ציבור רבים המבקשים לדחות את סגירת שדה דב בתל אביב, עד למציאת פתרונות אשר ימנעו את האסון הכלכלי והחברתי על העיר אילת ותושביה. האסון הזה ידוע מראש. אני סומכת עלייך ועל יכולותייך ומקווה שתפעל ככל יכולתך למנוע אותו".

מצ"ב המכתב המלא
מצ"ב המכתב המלא

 

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: