מבזקים

סיעת אמונה במשפט תומכת באבי חימי לראשות לשכת עורכי הדין

תוכן עניינים

סיעת אמונה במשפט לתמוך בעורך הדין אבי חימי בהתמודדות לראשות לשכת עורכי הדין. "מדובר במועמד ראוי שיתמודד עם צרכי הלשכה וציבור עורכי הדין בעת הזו"

בן ציון עטיה | ח' בסיוון תשע"ט | יום שלישי 11 ביוני 2019 | מערכת ישראל ניוז

הבחירות לראשות לשכת עורכי הדין יתקיימו בשבוע הבא ביום שלישי (18.6). סיעת אמונה במשפט מבקשת מכל תומכיה לתת לה כח והשפעה בתוך הלשכה ולבחור בסיעת באמונה במשפט ברשימה למועצה ולמחוזות ירושלים, תל אביב ומרכז.

בתגובה להודעת סיעת אמונה במשפט על תמיכתה במועמדותו לראשות הלשכה, מסר היום עו״ד אבי חימי: "אני מודה מקרב לב לסיעת אמונה במשפט על התמיכה הציבורית הרחבה. תמיכתה של הסיעה חשובה ביותר ומבטאת סחף משמעותי של כל הסיעות כמעט וכן של עורכי דין בולטים, במועמדותי לראשות הלשכה.

כך היה בימים האחרונים עם הצטרפותם של עו״ד מייק יורק, עו״ד אביחי ורדי, עו״ד אבישי ריינמן, עו״ד חיים כהן, ארגון הפרקליטים ואיגוד המשפטנים ועוד, וכך כעת, עם סיעת אמונה במשפט.

כולם שקלו, בחנו והחליטו שהם רוצים לפעול יחד לצידי, למען לשכה חזקה, לשכה ששומרת על האינטרסים של עורכי הדין ועל מקומה החשוב בחברה הישראלית.

אני שב ומודה לעו״ד נטוביץ׳ ולעו״ד ויצמן ולאנשי סיעת אמונה במשפט על הבעת האמון. יחד נצעיד את הלשכה לימים טובים ובטוחים ונפעל לחיזוק מעמדה בחברה הישראלית".

 

סיעת אמונה במשפט ועו"ד אבי חימי
סיעת אמונה במשפט ועו"ד אבי חימי

חימי 2

 

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: