מבזקים

סוכות אבלים להשכרה מידית – אוהלי נועם זמינים עבורך בכל רגע!

תוכן עניינים

סוכות אבלים הן פתרונות שהייה בחוץ לטווח ארוך – ברמה של בית. היריעות עשויות בד PVC עבה מאד, שכאשר הוא מותקן הוא בלתי חדיר אקלים, ומגן במאת האחוזים מקרינת שמש. בנוסף, על האוהל יש חלונות שקופים והתקני כניסה מבד דמויי דלתות. כל ההתקנים בטוחים, לא נטרקים וקלים לסגירה ואטימה במקרה הצורך. בשונה משירות השכרת אוהל אבלים, את הסוכות נהוג לשכור כאשר הקהל שלכם יהיה מאד גדול ויידרש מקום רב לארחו.

השכרת סוכות אבלים מבית אוהלי נועם – 100% אטרקטיביות עבורכם

סוכות אבלים להשכרה מבית אוהלי נועם מבטיחות לכם שהייה נוחה תחת השמש הקופחת, עם תנאים מלאים של בית מגורים. האטימה לאקלים תהיה הרמטית. תתבצע התקנה של אוהל האבלים אשר הזמנתם. בנוסף, ניתן להרחיב את השירות גם לתחום הלוגיסטיקה ולקבל מוצרי איכות שיסייעו לכם להעביר את שבוע האבלות ללא הצטיידות מצדכם, למעט מזון ובגדים. אתם תקבלו שולחנות, כסאות, מפיות, מפות שולחן, כלי אוכל, סכו"ם, מוצרי בקרת אקלים כמו מזגנים ומצננים איכותיים ותנורים, ויש אפילו מקרר שדה. בנוסף, אתם תקבלו שרשרת תאורה שתספק אור מלא בתוך האוהל וגם תאיר אותו מבחוץ ותקל על מציאתו בחסות החשיכה.

השכרת סוכות אבלים – תמיד נעשית על פי התנאים שלכם

כשאתם לקוחות של אוהלי נועם, תמיד תימצא סוכת אבלים אשר תתאים למנהגי האבלות שלכם. ניתן לספק סוכות אבלים להשכרה עם מעט משתתפים או הרבה מהם, עם מעט חלונות או חלונות מרובים, עם רהיטים בהיקף קטן או גדול לבחירתכם, ועוד. השכרת סוכות אבלים ברמה מקצועית תיעשה תמיד על פי התנאים שלכם. השכרת סוכות אבלים באוהלי נועם תאפשר לכם להעביר את תקופת מנהגי האבלות ללא עול עומסי החום בחוץ, או עומסי הגשם בעתות החורף. יחד עם זאת, על מנת שההרגשה בתוך האוהל תהיה ביתית ולא מחנאית, מומלץ לגבש רשימת תנאים להצבת האוהל, אשר יבוססו על כמות האנשים שצפויה להגיע (משוערכת, כמובן), על סידור הישיבה הנכון לדעתכם ועל מכשירי חשמל שאתם סבורים כי תצטרכו בעת האירוע.

sukkatavalim1

מחירים נוחים לכל מזמין סוכות אבלים להשכרה

השכרת סוכות אבלים מזכה אתכם במחיר לא יקר בתמורה למה שתקבלו. בדומה לשירות השכרת אוהלים, אתם משלמים על התקנת המוצר ובנוסף על התקנת אביזרי לוגיסטיקה כמו תאורה, תשתית הכנה ושימור מזון, ועוד. המחיר לחבילת שירות זו יהיה לא יקר באופן משמעותי בהשוואה למתחרים, שלרוב יספקו רק את האוהל. על כך, שלא תהיה לכם טעות, הם יגבו מחיר דומה. רק אוהלי נועם יודעת באמת להעריך את המשלמים ולספק שירות שמצדיק את הטרחה שלכם. אוהלים להשכרה, ובוודאי כאשר מדובר על סוכות אבלים להשכרה, צריכים להיות מסופקים לציבור המזמינים בתנאים הטובים ביותר עבורם. כך ייעשה בחברת אוהלי נועם בעת ביצוע הזמנה עבור סוכות אבלים להשכרה בתקופת אבלכם.

sukkatavalim2

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: