מבזקים

טקס החלפת מפקד עוצבת אדום: תת-אלוף גור שרייבמן נכנס היום לתפקיד

תוכן עניינים

תת-אלוף גור שרייבמן החליף בתפקידו את תת-אלוף גיא חזות, שכיהן בתפקיד זה במהלך השנתיים האחרונות וייכנס לתפקידו החדש כנספח צה"ל

רות קרייתי | כ"ג באייר תשי"ט | יום שלישי 28 במאי 2019 | מערכת ישראל ניוז

טקס החילופים נערך במפקדת העוצבה במעמד מפקד פיקוד הדרום, אלוף הרצי הלוי, מפקדים, לוחמים, בני משפחה ומוזמנים נוספים. תת-אלוף גור שרייבמן נכנס  היום לתפקידו כמפקד עוצבת אדום.

מפקד פיקוד הדרום, אלוף הרצי הלוי בירך על המוגמר: "גיא, פיקדת על האוגדה בשנתיים האחרונות בהצלחה רבה מאוד. בעין בוחנת התבוננת על האתגרים, חיברת בקווים קצרים וברורים בין מה שיש לבין מה שצריך ובכך הבאת לרמת ביטחון טובה יותר לאורך כ-500 קילומטר של גבולות. גבולות של שלום, נופים יפים, אך צורך במוכנות גבוהה מאוד מול טרור מתפרץ שרוחש, שואף ועלול להפתיע בכל רגע. פיתוח תפיסות מתאימות ויכולות נחוצות, טיפול ביכולת להביא לשירות בערבה את הטובים שבאנשים והקמת חטיבת פארן כבסיס לבניין ופיתוח שני הגדודים – קרקל וברדלס, באופן שיחזק אותם, יחזק אותנו.

גור, ברוך הבא לאתגר השוזר יופי עוצר נשימה ואחריות גדולה, אתגר שימור הדריכות לאורך זמן, יחד עם הקשר החזק עם האורחים באזור, שהם הסיבה לדריכות בלתי פוסקת זו. אני מאחל לך הצלחה רבה.

בחול המועד פסח טיילתי בגזרת האוגדה. ראיתי בצד אחד את גבול מצרים, על המרחבים בהם פועלים גם אותם חברים אכזריים בארגון הטרור המדינה האסלאמית ובצד השני אוהלים רבים של משפחות ישראליות מטיילות. זהו ניצחון הנורמליות שלנו על אי השפיות שסביבנו. את זאת נמשיך לפתח".

מפקד עוצבת אדום היוצא, תת-אלוף גיא חזות אמר: "בשנתיים האחרונות זכיתי להיות מפקד אוגדה 80. תחת האחריות הכבדה לגבולה הדרומי של מדינת ישראל, ניתנה לי הזכות לאפשר לאלפי ישראלים, תיירים ותושבי הדרום, לחיות, לעבוד, לטייל ולנפוש בבטחה בחבל ארץ מדהים זה. הערב במעמד טקסי מרגש זה, אני מעביר את הפיקוד על האוגדה לך גור. לצד הזכות הגדולה להיות מפקד אוגדה 80, אתה מקבל גם אחריות כבדה. אתה נושא בתרמילך ניסיון מבצעי ופיקודי רב שנים מהקומנדו הימי, חטיבת גבעתי והפיקוד על בית הספר לקצינים. לרשותך יעמדו טובי קציני צה"ל והמעולים שבאנשי ארגוני הביטחון וההצלה של המרחב. רתום אותם יחד אתך למשימה ומלאכתך המורכבת תהיה קלה יותר. אני בטוח בהצלחתך!".

מפקד עוצבת אדום הנכנס, תת-אלוף גור שרייבמן אמר: "אני מקבל בהתרגשות ובגאווה את הפיקוד על האוגדה האמונה על חבל הארץ הכל כך מיוחד הזה. גיא, במהלך תהליך החפיפה שביצענו למדתי להכיר את אותה יסודיות, מקצועיות ועומק שמאפיינים אותך ואת דרך הפיקוד שלך. אנשי האוגדה, אנשי המדבר, יחד נעשה הכל כדי לשמור את הנגב ולעמוד במטרת האוגדה, הגנה על יישובי הדרום, סיכול טרור וניצחון בקרב".

צילום: דו"צ
צילום: דו"צ
צילום: דו"צ
צילום: דו"צ
צילום: דו"צ
צילום: דו"צ
לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: