מבזקים

ספריו של כ"ק האדמו"ר פינטו שליט"א לא ניזוקו בשריפה בניו יורק

תוכן עניינים

ממספרה שנשרפה כליל לא נותר כמעט כל זכר, למעט דבר אחד: ספריו הקדושים שכתב כ"ק האדמו"ר רבי יאשיהו פינטו שליט"א

בן ציון עטיה | כ"ב באייר תשע"ט | יום שני 27 במאי 2019 | מערכת ישראל ניוז

ערוץ פוקס ניוז דיווח על אירוע מדהים שקרה במספרה השייכת ליהודי בקוני איילנד, ניו יורק. המספרה נשרפה כליל למעט ספריו של כ"ק האדמו"ר רבי יאשיהו יוסף פינטו שליט"א. הסרטון הופץ בניו יורק וברחבי העולם. מדובר באירוע לא מובן על מספרה שנשרפה כליל ולא נותר ממנה כמעט זכר למעט דבר אחד הספרים שכתב כ"ק האדמו"ר רבי יאשיהו פינטו שליט"א שהיו בתוך המספרה ולא ניזוקו מהשריפה כלל.

האירוע התרחש לפני כשבוע בקוני איילנד בניו יורק במספרה של יהודי העוסק כספר. במספרה היו ספרים קדושים אותם כתב האדמו"ר פינטו. המספרה עלתה באש וכל תכולתה נשרפה. השריפה נעצרה סמוך לספרים והאש לא נגעה בספרים הקודשים. כשהגיעו כוחות הביטחון ואיתם בעלי המספרה, הם נחשפו למראה לא מובן וגילו כי הספרים של האדמו"ר פינטו לא נשרפו בשריפה הגדולה במספרה. הכל נשרף לגמרי, חוץ מהספרים הקדושים.

ידועה ומוכרת ההפצה הגדולה בארץ וברחבי העולם של ספרי הקודש של כ"ק האדמו"ר פינטו שליט"א, אשר בעמל רב נכתבו, למעלה מ- 250 ספרים בנושאים שונים. אין בית וספריה בישיבות ספריות עירוניות שספריו של כ"ק האדמו"ר נמצאים מונחים לשימוש הקוראים.

מכון תורת יאשיהו הממונה על הפצת הספרים, פרסם לפני שחודשיים מספר נתונים אודות הדפסת ספריו הקדושים של כ"ק האדמו"ר. מספרם מגיע אל למעלה ממיליון וחצי ספרים שהודפסו והופצו בחינם לזיכוי הרבים. מנהל מכון תורת יאשיהו אמר בתגובה לשריפה: "ידוע כי הספרים של כ"ק האדמו"ר פינטו הם שמירה והגנה בכל מקום שבהם נמצאים הספרים, שם נמצא האדמו"ר בעצמו. ספריו נכתבו בעמל רב ובדם. כל חידוש תורה וחיזוק בספריו הם אלו יסודות שבעצמם עברו על כ"ק האדמו"ר שליט"א. מומלץ לכל יהודי ליצור קשר עם מכון תורת יאשיהו לקבלת הספרים הקדושים".

 

צילום מסך
צילום מסך
צילום מסך
צילום מסך
המספרה נשרפה. צילום מסך
המספרה נשרפה. צילום מסך
הספרים שניצלו. צילום מסך
הספרים שניצלו. צילום מסך

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: