מבזקים

5 טיפים של מעצב פנים לעיצוב הבית שלכם

תוכן עניינים

בכל כמה שנים קמים טרנדים חדשים בעולם העיצוב. אם החלטתם שהגיע הזמן לעצב מחדש את הבית שלכם, המשרד או בית העסק שלכם – תזדקקו למעצב פנים מקצועי ומנוסה באזור שלכם שיסייע לכם בעיצוב הנדרש. עם כל כך הרבה אפשרויות עיצוב, רעיונות ומחשבות אין ספק כי שינוי עיצוב אחת לתקופה מסוימת יכול לסייע לכם להרגיש שאתם ממצים טוב יותר לא רק את הבית שלכם אלא גם את החיים בכלל. למעשה, במקרים מסוימים, מעצב פנים הוא בגדר חובה.

טיפ #1  – שכרו איש מקצוע:

הטיפ הראשון שלנו אליכם הוא דווקא כן לשכור איש מקצוע. אנשים רוצים לחסוך כמה אלפי שקלים בשכירת מעצב פנים ואז מוציאים את אותם אלפי שקלים על ריהוט, צבע או ציוד שהם לא היו צריכים בכלל. עין מקצועית של מעצב פנים תחסוך לכם כסף רב וגם תסייע לכם בעיצוב החלל הנדרש בצורה כזו שתספק אתכם ותענה על הצרכים שלכם ואולי אפילו מעבר לכך. שימו לב – הניסיון הוא פרמטר חשוב שכן הוא יכול לסייע למעצב לראות דברים קדימה יותר בקלות, להכיר יותר כלים, עיצובים ורעיונות ולהציע לכם אופציות טובות יותר המתאימות לצרכים ולחזון שלכם. עם זאת, אין זה אומר כי מעצב פנים שברשותו רק מספר שנים של ניסיון בתחום אינו יכול לבצע את העבודה על הצד הטוב ביותר, שכן זה תלוי במידה רבה בכישרונו ויצירתיותו לצד המידה בה הוא מתחשב בצרכי הלקוח כמובן.

טיפ #2 – אפיון צרכיו של הלקוח, אורח החיים שלו ומיקום הבית:

אחד הדברים החשובים ביותר המבליטים בין מעצב פנים טוב למעצב מצוין הוא היכולת להיות קשוב לצרכיו של הלקוח. בסופו של יום זה הבית/המשרד/הנכס של הלקוח שהוא רוצה לעצב והוא שוכר את שירותיך כמעצב לתת לו מענה מקצועי לפי הצרכים שלו. כאשר אתם בוחרים ביחד עם המעצב שלכם עיצוב פנים לבית שלכם – וודאו כי המעצב בהחלט רגיש וקשוב לצרכים שלכם ומאפיין אתכם את הבית בהתאם לצרכים שלכם, לאורח החיים שלכם ולמיקום הבית. למשל – אם אתם אוהבים תאורה טבעית וביתכם נמצא על הר וניתן יהיה לפתוח חלון בתקרת הרעפים שלכם כדי שתיכנס תאורה טבעית לבית זה יכול להיות פתרון נפלא עבורכם, אולם אם אינכם רוצים חלון בתקרה הרי שהוא לא יכול להכריח אתכם אלא למצוא פתרון אפשרי אחר.

טיפ #3 – גבשו קונספט אחיד:

בעת בחירת העיצוב לבית שלכם כדאי לגבש קונספט עיצוב אחיד. כיצד אתם מעדיפים את הבית שלכם? עיצוב פנים יוקרתי? עיצוב כפרי? האם אתם אוהבים את הסגנון הפשוט והמרווח או בית מלא בחפצים ודברים? האם אתם רוצים להפוך את החלל לגדול יותר? האם תרצו בית עם צבע לבן בולט? אולי שחור מבריק? ואולי עיצוב מודרני או אפילו צבעוני?

טיפ #4 – תקציב חברים… תקציב:

בסופו של יום הכול נופל על התקציב שלכם. ניתן לתכנן דירה איכותית ויוקרתית אך אם אין לכם התקציב הנדרש לריהוט, צבע, השלמות גבס וכל מה שצריך – הרי שזה לא ישנה שיש מעצב פנים מקצועי וכל מה שאתם מתכננים. מכאן שאתם רוצים לוודא תחילה את התקציב שלכם וביחד עם המעצב לארגן את העיצוב בניסיון שלא לחרוג יותר מדי ממנו.

טיפ #5 – הדמיה ממוחשבת:

לאחר כל האפיון הכללי של העיצוב, העלאת הרעיונות, והראייה בדמיון את הבית – חשוב לראות אותו גם מבחינה וויזואלית. מכיוון שאתם עדיין לא 100% בטוחים שזה מה שאתם רוצים עד שתראו זאת במו עיניכם, יש דבר שנקרא הדמיה ממוחשבת. מעצב הפנים יכין סקיצה המדמה את עיצוב הבית בסגנונו החדש. כמובן שהריהוט והעיצובים השונים במערכת ההדמיה הממוחשבת יהיו עיצובים של המערכת ולא ב100% דיוק למוצרים הסופיים שיהיו בביתכם אך כן ימחישו לכם בצורה המדויקת ככל הנראה את סגנון העיצוב, המבנה, המרחקים וכל האספקטים האחרים שתרגישו ותסתכלו עליכם במהלך צפייה בהדמיה.

Home Design_new

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: