מבזקים

עו"ד פלילי

תוכן עניינים

עורכי דין פעילים בתחומים שונים שאחד המאתגרים בהם הוא הפלילי. תחום זה מגוון וכולל עבירות של גניבה, פריצה, אונס ומעשים מגונים אחרים, המתה, רצח ומעשים פליליים אחרים. בנוסף, נכללים בו עבירות צווארון לבן, שוחד, מס ועברות כלכליות אחרות.  המשותף לעבירות אלו הם העונשים הכבדים העלולים להיגזר על הנמצאים אשמים  היכולים להגיע עד לעונשים לתקופות מאסר ארוכות. יש אנשים המבצעים עבירות אלו במזיד, יש בשוגג, יש שנקלעו לסיטואציות אלו מחוסר ידע, בטעות או בעל כורכם, עקב מצב כלכלי ועוד.

עו"ד פלילי יכול לייעץ לכל מי שחשוד בעבירות אלו ומומלץ לקבל שירותיו כבר מיד בתחילת התהליך, עת המשטרה עוצרת את החשוד או מזמנת אותו לחקירה באזהרה. מעצר יכול להגיע עקב חשדות המצטברים לכלל חשד רציני, כאשר החשוד נתפס בעת ביצוע עבירה פלילית, כאשר מגיעה תלונה על מעשה פלילי ובמקרים נוספים. כאן מתחיל תהליך של חקירות, שלעיתים, מלווה במעצר בית כלא, במעצר בית ועוד. עו"ד פלילי יכול לייעץ איך להתנהג בחקירות, מה לומר ומתי ניתן לשתוק בחקירה.

עורך הדין יכול להקל על החשוד במספר דרכים נוספות. הוא יכול לבקש לבטל את המעצר עד לתום ההליכים, להמירם במעצר בית, לבקש להימנע מרישום פלילי, להגיע להסדרי טיעון מול הפרקליטות מתוך מטרה למנוע משפט, להמיר כתב אישום פלילי בקנסות (בין היתר, במקרים של עבירות מס וצווארון לבן) ועוד. במידה והוא יידרש להגן על לקוח בבית משפט הוא ילמד את התיק על בוריו ויטען טענותיו אל מול הקטגורים. הוא יביא מסמכים, יציג תקדימים משפטיים, עדויות אופי וחומר נוסף היכול להועיל ללקוח.

בתי המשפט קשובים, במקרים רבים, לנאשמים אשר להם אלו עבירות ראשונות, לקטינים, ובמצבים אחרים מיוחדים. עו"ד פלילי בעל ידע וניסיון יכול במקרים  אלו ואחרים לנסות להקל בעונשים. פסק דין הקובע תקופת מאסר קטנה מהמקסימום הקבוע בחוק, מאסר על תנאי, המרה לעבודות שירות ועוד יקלו מאוד על הלקוח ויקרבו יותר את תהליך שיקומו. לאנשים אשר הסתבכו בפעם הראשונה הדבר מהווה הקלה של ממש. מומלץ לבחור עורך דין בעל מוניטין לייצוג הולם.

odpliliboom

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: