מבזקים

ברוקלין:"הדרן עלך מסכת חולין" קהילת הקודש בית מדרש וכולל אברכים "בני לוי"

תוכן עניינים

בסימנא טבא בק"ק ״בני לוי״ בנשיאות כבוד הרה"ג הרב בועז משה ברדע שליט"א בברוקלין, בעיר ניו יורק העיר הגדולה והמרכזית בארה"ב, סיימו מסכת חולין וזה ברצף סיום מסכתות לימוד קודש

בן ציון עטיה | ט"ז באייר תשע"ט | יום שלישי 21 במאי 2019 | מערכת ישראל ניוז

אני אישית התארחתי בקהילת "בני לוי" זכיתי לראות ,להכיר בראשונה את הרה"צ רבי בועז משה ואנשי קהילתו כל מעלה טובה מתבקש לכתוב עליהם הכנסת אורחים,מצוי אצל כל בן קהילה ספיגה גדולה של תורה יראת שמים דרך ארץ,נהנתי מכל רגע וכעת נתחיל עם היד על המקלדת להוקיר ולשבח גיבורי חיל בעם ישראל, מי שמוביל את הפעילות בקהילת הקודש "בני לוי"הוא הרה"ג הרב בועז משה ברדע שליט"א ראש המוסדות, שמבצע עבודת קודש יסודית ומרשימה

העיר ניו יורק רובע ברוקלין שכונת פלטבוש מוכרת ומפורסמת ברחבי העולם, בעיקר בזכות עולם התורה שיש בה מדובר ברובע בעיר הגדולה והמרכזית בניו יורק , עיר עם המון תיירים יהודים שמגיעים מכל רחבי העולם וכמובן הרבה צעירים ומשפחות של ישראלים המגיעים לנופש, ומחפשים מקומות להתפלל, להתארח, להשתתף בסעודות שבת וחגים, לאכול כשר ועוד,הקהילה לתפארת שנמצאת בברוקלין "בני לוי" אהלה של תורה המחזיקה את שלושת עמודי העולם תורה,תפילה וחסד.

אחד מבני הקהילה הקדושה "בני לוי" אומר: השאיפה היא להקים מקום גדול שיוכל לספק את הזיכוי רבים, כמעין מרכז קהילתי שבכל העולם ידעו ויקבלו מהקהילה הקדושה שלנו עם בתורה בחסד ובכל צורכי הדת,בתכנית להקים מקום לאירוח, מקווה, חדר משחקים, גן לילדים, הרבה מעבר לבית כנסת או בית מדרש, המסוגל לספק את הסובבים הרבים ובעיקר עבור הקהילה המקומית.

חשוב לציין כי ק"ק ״בני לוי״ ברוקלין היא הקהילה הספרדית הישראלית המוכרת מאד ברובע הגדול והמטרה היא כאמור להרחיב את הפעילות באופן משמעותי.

הרב בועז משה ברדע מנהיג את ק"ק "בני לוי" ביד רמה מעבר לעשייה הגדולה של בית מדרש ושיעורי תורה קבועים כסדרם עורכים אזכרות, חנוכות בית, ברית יצחק, פעילות לילדים.
הרב ברדע שליט"א,זוכה להערכה רבה על פועלו, מגיע מבית קדוש מבטן אביו היקר רבה הראשי של רמת גן המרא דאתרא הרה"ג הצדיק הרב יצחק ברדע שליט"א שידוע בעשיתו בקודש במסירות ובאהלה של תורה. הרב בועז הגיע לארה״ב מתוך שליחות מסירות לעם ישראל הישוב בגולה ,עם עזרה גדולה לקהילה במגוון תחומים.

כתובת בית המדרש וקהילת הקודש "בני לוי" :1950 east 21 St. Brooklyn NY 11229

3 שער 1 2

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: