מבזקים

יו"ר ועדת הביקורת: "אגודת העיתונאים מתנהלת באופן נקי ועל פי ההנחיות הנדרשות"

תוכן עניינים

חברי אגודת העיתונאים התכנסו היום לאסיפה כללית ודנו במספר נושאים שעלו על פרק היום. יו" וועדת הביקורת מסר: "מצבה העסקי של אגודת העיתונאים הוא מצויין"

שלום שי גיחז | י"א באייר תשע"ט | יום חמישי 16 במאי 2019 | מערכת ישראל ניוז

חברי אגודת העיתונאים הוזמנו היום (חמישי) לכנס שנתי שמתקיים כבכל שנה על מנת לדון במצבה הכספי והמילולי של האגודה. השנה הכנס עמד בסימן בחירות ליו"ר האסיפה, דו"ח יו"ר האגודה, דו"ח מנכ"ל האגודה ודיווח בעניין עסקת המקרקעין. אישור ועדת הביקורת ואישור רואה החשבון של האגודה. באסיפה הכללית הונחו לעיונם של חברי האגודה תקציר הדו"חות הכספיים, דו"ח מילולי ודו"ח ועדת הביקורת לשנת 2018.

יו"ר ועדת הביקורת אמר: "כמידי שנה, התכנסו חברי אגודת העיתונאים לאסיפה כללית, כדי לאשר את הדוחות הכספיים לשנת 2018. ועדת הביקורת בראשותי, התכנסה ב- 14 באפריל לדון בדוחות הכספיים והמילוליים. באותה ישיבה השתתפו היועץ המשפטי של האגודה, רואה חשבון של האגודה ומנכ"ל האגודה יוסי בר מוחא. המנכ"ל השיב על שאלות של חברי וועדת הביקורת, לאחר שחברי הועדה ביקשו לקבל דיווח מרואה החשבון ולאחר שעברו על הדוחות הכספיים".

עוד אמר יו"ר ועדת הביקורת: "הועדה הגיעה למסקנה כי אגודת העיתונאים מתנהלת באופן נקי ועל פי ההנחיות ועל פי ההנחיות הנדרשות. כמו כן וועדת הביקורת הגיעה למסקנה שמצבה העסקי של האגודה הוא מצויין. על פי ההערכות לעתיד, קיבלנו דיווח מהמנכ"ל שבשנה הקרובה תגביר האגודה את נתוניה לטובת חברי האגודה. בין היתר סיורים ברחבי הארץ יחד עם חטיבת נציגי תקשורת ונקבע להגברת הפעילות. לסיכום אנו מברכים את הנהלת אגודת העיתונאים כמו גם את מנכ"ל האגודה שפועלים לשיפור מצבה של האגודה".

"עלינו לציין במיוחד את ארגון כנס אילת לעיתונאות שמידי שנה נוחל הצלחה כבירה, תוך הקפדה על תכנים ברמה גבוהה ביותר ובהשתתפותם של בכירי העיתונאים בישראל", אמר היו"ר "הכנס הפך להיות חלק בלתי נפרד מפעילות של העיתונאים מידי שנה בשנה והפך להיות מסורת שמביאה כבוד לאנשי אגודת העיתונאים וראשיה. אנו מבקשים מהאספה הכללית לקבל את המלצותינו ולאשר את הדוחות הכספיים והמילוליים לשנת 2018".

מנכ"ל האגודה יוסי בר מוחא אמר: "מצבה של האגודה הוא טוב והאגודה מתנהלת בצורה הטוב ביותר. אנחנו שואפים לפעול ולתת יותר גם בשנה הקרובה ואנחנו מקווים שיצטרפו אלינו גם חברים חדשים.

לגבי כנס אילת לעיתונות שמתקיים אחת לשנה, השנה יתקיים הכנס ב- 10 בנובמבר עד ל- 13 בנובמבר. כמובן יהיו אנשים חדשים שיעלו על הפרק. בכנס אילת לעיתונות יתקיימו כ- 22 פאנלים בנושאים שונים, של מה שמתקיים היום בנושאים אקטואליים ובמה שקורה היום בחברה הישראלית, לפני ואחרי הבחירות. אנחנו תמיד נקווה לטוב"

 

צילום: שלום שי גיחז ישראל ניוז
צילום: שלום שי גיחז ישראל ניוז
צילום: שלום שי גיחז ישראל ניוז
צילום: שלום שי גיחז ישראל ניוז
צילום: שלום שי גיחז ישראל ניוז
צילום: שלום שי גיחז ישראל ניוז

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: