מבזקים

"פעימה אלקטרומגנטית גרעינית": כך תתקוף ישראל את איראן על פי מקורות זרים

תוכן עניינים

בשעה שהעולם המערבי עוסק באופציות של תקיפה ישראלית, אווירית או ימית על מתקני הגרעין האיראנים במטרה לבלום את פיתוח היכולת הגרעינית הצבאית שלה, הולכת ומתגבשת בסוכנויות הביון האמריקאיות השונות ההערכה כי ישראל מתכננת לפגוע באיראן באמצעות אופציה אחרת לחלוטין

צביקה נציב | ז' באייר תשע"ט | יום ראשון 12 במאי 2019 | מערכת ישראל ניוז
מקור: נציבנט  https://nziv.net/23513/
קרדיט: מאיר בר, קבוצת נציב

האופציה האחרת, קרויה בשפה המדעית בשם "פעימה אלקטרומגנטית גרעינית" או בשפה המדעית NEMP קיצור של Nuclear Electro-Magnetic Pulse.

המשמעות המעשית של "פעימה" כזו היא: כתוצאה מפיצוץ גרעיני בגובה רב מעל פני כדור הארץ נוצר גל חשמלי בלתי נראה, הדומה במהירות הופעתו לברק, ושעצמתו העזה מסוגלת לשבש לחלוטין את כל אמצעי התקשורת האלקטרוניים במדינת האייטולות. על האופציה הצבאית הישראלית הזו, שאינה כרוכה בסיכון חייהם של טייסים או אנשי קומנדו ימי, דיווח כבר לפני כחצי שנה העיתון הבריטי "סאנדיי טיימס", שהמסתמך על חוות דעת מקצועית של מומחי ביטחון אמריקאים, המעריכים כי בשיטה התקפית כזו מסוגלת ישראל לשגר את הרפובליקה האיסלאמית של איראן "בחזרה לתקופת האבן".

בהקשר זה, טוען מארק לאנגפן יו"ר ארגון "אמריקאים למען ישראל " שכמעט בוודאות שהפנטגון הציב את הצוללות של אוהיו בקרבת איראן. הצוללות אוהיו מאובזרות באופן מלא על מנת להכיל תרחישים רבים של התקפות נגדיות, כולל התקפה מיידית של טכנולוגית NEMP אשר יכולה לטגן בזמן קצר את כל המעגל של החוף המערבי באיראן, כולל את כל הטילים שלה נגד ספינות אמריקאיות.

בקצרה, ארצות הברית מזהירה במפורש ובאופן ברור כי איראן עשויה להשתמש בראשי קרב טקטיים נגד ה- NEMP שלנו. אם איראן תהיה טיפשית מספיק כדי לעשות ניסיון כזה, היא תהפוך להיסטוריה במערכה האחרונה של הרפובליקה האסלאמית באיראן.

1557650723 1557650725

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: