מבזקים

עם פתיחת שבוע האירוויזיון: כוחות מד"א ערוכים בכוננות מוגברת

תוכן עניינים

לקראת אירועי שבוע האירוויזיון מגבירים במד"א את הערכות והכוננות. פראמדיקים, חובשים ומתנדבים לצד ניידות טיפול נמרץ, אמבולנסים, אופנועים ובימבולנסים במתחם הכי חם בתל אביב

שמעון לוי | ז' באייר תשע"ט | יום ראשון 12 במאי 2019 | מערכת ישראל ניוז

אירועי האירוויזיון שיתקיימו לכל אורך השבוע הקרוב, כוללים מספר אירועים גדולים, עם עשרות אלפי משתתפים, ביניהם שני חצאי הגמר בימים שלישי וחמישי. השבוע החגיגי יגיע לשיאו במוצאי השבת הקרובה, עם שידור גמר האירוויזיון, מהעיר תל אביב יפו. צוותי מד"א שיאבטחו רפואית את כל אירועי האירוויזיון, ערוכים בכוננות מוגברת. העיר תל אביב תוגברה בחובשים ופראמדיקים רכובים על אופנועים ואופניים חשמליים של מד"א

באירועים בגני התערוכה ובמתחם כפר האירוויזיון בגן צ'ארלס קלור, יפרשו פראמדיקים, חובשים ומתנדבים של מד"א בניידות טיפול נמרץ, אמבולנסים, אופנועים, אופניים חשמליים ובימבולנסים. תגבור נוסף של הצוותים יתבצע באירוע גמר האירוויזיון שיערך במוצ"ש. בנוסף, פועלות שתי מרפאות במתחם אקספו ת"א גני התערוכה, שמאוישות ע"י פראמדיקים של מד"א בשיתוף רופאים ואחיות מביה"ח איכילוב.

מד"א פועל בשיתוף פעולה מלא עם כלל גורמי החירום, לרבות משטרת ישראל, כבאות והצלה, ועם תאגיד השידור כאן 11, המארגן את האירוויזיון בישראל. על מנת להתגבר על עומסי התנועה החריגים, הצפויים במהלך שבוע האירוויזיון בת"א, הוגדל מספר החובשים והפראמדיקים של  מד"א על אופנועים, אופניים חשמליים ורכבי הבימובלנס, במרחב כולו. לצד הכוננות המוגברת באזור ת"א, ימשיכו כוחות מד"א ברחבי הארץ להעניק מענה רפואי מהיר, יעיל ומקצועי גם לקריאות השגרה המתקבלות מדי יום ביומו.

בכל צורך רפואי יש לפנות למד"א בטלפון החירום 101 או באמצעות יישומון "מד"א שלי", ולהישמע להנחיות של החובשים והפראמדיקים במוקד, כיצד להעניק סיוע ראשוני עד להגעת כוחות מד"א למקום. מנהל מרחב איילון במד"א, אפי בר: "כוחות מד"א במרחב איילון ערוכים בכוננות מוגברת, במתחמי אירועי האירוויזיון ובסביבת העיר ת"א, שהאירוויזיון מתקיים בשטחה. הצוותים עוברים תדרוכים מקיפים על מנת להיות ערוכים לכל מקרה בצורה הטובה ביותר".

מנכ"ל מד"א, אלי בין: "נערכנו זמן רב לאירועי האירוויזיון שיתקיימו השבוע, עם עשרות אלפי משתתפים, בהם תיירים רבים מרחבי העולם. אנו פועלים תוך תיאום עם כלל כוחות הביטחון בישראל. מדובר בחגיגה גדולה, ובכוונתו לעשות כל שביכולתנו על מנת לאפשר את קיום האירועים הרבים וההופעות באופן הבטוח ביותר".

אירוויזיון 2019 ישודר ב"כאן", תאגיד השידור הישראלי, בתאריכים: 14, 16 ו-18 במאי. תחרות האירוויזיון תתקיים השנה בפעם ה-64 ולראשונה בתל אביב בהשתתפות 41 מדינות, תחת הסלוגן: ׳Dare To Dream’.

 

דוברות מד"א
דוברות מד"א
דוברות מד"א
דוברות מד"א

 

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: