מבזקים

פתרונות כימיקלים וחומרי גלם

תוכן עניינים

חומרי גלם איכותיים הם הבסיס לכל תעשייה מוצלחת, החל מתעשיית הפארמה, הקוסמטיקה והמזון המשתמשים בחומרים מגוונים בהפקת התוצרים, דרך חומרי הסיכה המפעילים את המכונות, ועוד תרכובות כאלה ואחרות לשימושים שונים.

במחסני גדעון שמנים וכימיקלים ניתן למצוא שלל פתרונות כימיקלים, שמנים וחומרי גלם למגוון רחב של תעשיות, הכל תחת קורת גג אחת. החברה משווקת ומפיצה שמנים תעשייתיים ואוטומטיביים, משחות סיכה, חומרי גלם לתעייה, בין היתר חומרי סיכה ושמן לתעשיית הרכב, לתעשייה הקלה והכבדה, חומרי גלם ובסיס כשרים ולא רעילים לתחום הפארמה, הקוסמטיקה והמזון וכו'

החברה מוכרת שמנים וחומרי סיכה שונים, שמן מכונות המיועד לסיכוך חלקים תעשייתיים, החל משמני ממסרה NSF למכונות מזון, שמנים לכל סוגי הקומפרסורים, שמני טורבינה, שמן וחומר סיכה לרכבים, שמני ממסרה לכלים פנאומטים ועוד

בין יתר השמנים ניתן לרכוש גם שמן הידראולי, מינראלי המיועד למערכות הידראוליות הפועלות בטמפרטורות משתנות. הוא מסכך ומווסת את הכח שעובר במערכת ההידראולית. בין מגוון השמנים ניתן למצוא:  שמן HLP רב שימושי עם אבץ או נטול, למכונות הידראוליות והידרוסטאטיות, ממסרות, מדחסי בוכנה. שמנים הידראוליים HLPD בצמיגויות שונות עם דטרגנטים להרחקת לחות ולכלוך, שמנים מאושרי NSF לשימוש במכונות מזון, קוסמטיקה ופארמה.

כמו כן החברה משווקת פתרונות כימיקלים, כהלים ומדללים לכל מטרה. למשל, פרופילן-גליקול הסופח נוזלים ומלחח. ועושים בו שימוש הן כמונע קפיאה, כממס וכתוסף. החברה מוכרת פרופילן-גליקול ממקור כשר המיועד לתעשיות המזון והפארמה, להמסת תוספי מזון וחומרי טעם, כתוסף מזון בסימון E1520, כממס בתרופות שונות בבליעה או הזרקה וכד'. גם את המקבילה הרעילה אתילן גליקול, ניתן לרכוש. תרכובת אורגנית המשמשת כחומר הקפאה וחיטוי, מהווה בסיס לפולימרים רבים, נמצא בדיו ובצבעים וגם בחומרי ריסוס וטיפול ברקב.

הרכישה של פתרונות כימיקלים, חומרי גלם ובסיס לתעשייה בחברת גדעון שמנים וכימיקלים מבטיחה מקצועיות ללא פשרות, איכות מעולה של כל החומרים בלי יוצא מן הכלל. החברה מייצרת את מוצריה על בסיס כימיקלים טהורים והכל כפוף להנחיות המשרד לאיכות הסביבה ולתקנים הבינ"ל המחמירים בענף.

החומרים כולם מסופקים מן הספקים המובילים בענף הכימיקלים וחומרי הגלם העולמיים, חברות גדולות בעלות יכולת מוכחת של אבטחת איכות, אישורי בריאות ותווי תקן. אנשי מקצוע ומהנדסי מוצר וחומרים של גדעון שמנים וכימיקלים, מלווים את הרכישה וממליצים מבין כל האפשרויות ומגוון החומרים לכל המוצרים, לחצו כאן, על החומר הנכון ו/או התחליף המתאים והנכון לשימוש. כל לקוח מקבל את רשימת החומרים המדויקת לו בהתאם למפרט ולצורך. כל לקוח יכול ליהנות מרכישה מסחרית בחביות או גלונים, מתמיכה טכנית וזמני אספקה מהירים וסדירים.

 

kimchals

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: