מבזקים

סוהרי שב״ס הצילו את חייו של אסיר פלילי שהבריח בתוך גופו 4 חבילות של חומר חשוד כסם

תוכן עניינים

שב״ס סיכל הברחת סמים לתוך בית כלא שהסליק אסיר בתוך גופו. בתום ביקור התייחדות של אסיר פלילי עם אשתו, ניסה האסיר להבריח מחדר ההתייחדות את הסמים כשהם בתוך גופו

אהרון קלפה | י"ח בניסן תשע"ט | יום שלישי 23 באפריל 2019 | מערכת ישראל ניוז

בפעילות מודיעינית של בית הסוהר רימונים עלה החשד שהאסיר ינסה להחדיר לתוך הכלא סמים ואמצעים אסורים. חטיבת המודיעין בסיוע בלשי יחידת דרור של שירות בתי הסוהר, שלפו את האסיר לבדיקות ועל גופו נתפס מתאם usb וכרטיס זיכרון.

בלשי יחידת דרור חשדו כי האסיר לא הסתפק רק בניסיון החדרת אמצעים אסורים והוא נלקח לבדיקות נוספות במתקן היחידה, שם פלט האסיר כ-45 גרם של חומר החשוד כסם. בהתייעצות עם גורמי המקצוע ביחידה עלה חשש שיש בגופו של האסיר עוד חומר חשוד כסם שעלול לסכן את חייו באופן ממשי, בלשי יחידת דרור לקחו את האסיר לבדיקה רפואית בבית החולים מאיר, שם זיהה הצוות הרפואי בצילומי רנטגן, כי בגופו של האסיר צפים עוד 4 זרגים נוספים.

האסיר נותח בבהילות והזרגים שהכילו חומר חשוד כסם במשקל של 46 גר׳ ברוטו, נשלפו מבטנו. פיצוץ או קרע של אחת השקיות שהחדיר האסיר לגופו, היו בהכרח מביאים למותו.

משב"ס נמסר: "פעילות בלשי יחידת דרור וסגל בית סוהר רימונים בהכוונת חטיבת המודיעין בשב״ס הביאה להצלת חייו של האסיר, לסיכול הברחת כמות גדולה של סמים לתוך הכלא. בסך הכל נתפס האסיר עם כ- 92 גרם חומר חשוד כסם. האסיר נשאר באשפוז להשגחה ולהמשך טיפול וחקירות חוקר ימ"ר דרור.

בתי הכלא בסיוע מערך המודיעין והיחידות המיוחדות של שירות בתי הסוהר, ימשיכו לפעול בכל הכלים העומדים לרשותם ללא פשרות לסיכול פשיעה בתוך ומתוך בתי הסוהר ולסיכול הברחות וניסיונות לשבש את הסדר במתקני הכליאה".

 

צילום: דוברות שב״ס
צילום: דוברות שב״ס
צילום: דוברות שב״ס
צילום: דוברות שב״ס
צילום: דוברות שב״ס
צילום: דוברות שב״ס

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: