מבזקים

בחמאס קראו להחרים את נכונותו של אבו מאזן להיפגש עם נתניהו

תוכן עניינים

תנועת ההתנגדות האיסלמית (חמאס) הודיעה היום כי היא מתנגדת להסכמתו של יו"ר הרשות הפלסטינית, מחמוד עבאס (אבו מאזן) להיפגש עם ראש ממשלת ישראל, בנימין נתניהו, ללא כל תנאי

רון לוי | י"א בניסן תשע"ט | יום שלישי 16 בניסן 2019 | מערכת ישראל ניוז

בהצהרה לעיתונות אמר דובר החמאס: "בתקופה שבה ראש ממשלת ישראל, בנימין נתניהו מתעקש על סיפוח יהדה ושומרון וביזה של קרקעות ששייכות לפלסטין, וישראל מתכוננת להרחיב את ההתנחלויות בגדה המערבית ולייהד את ירושלים, לא מסירה את המצור על עזה, ומפלה את זכות השיבה של הפליטים הפלסטינים, מחמוד עבאס יו"ר הרשות הפלסטינית הראה נכונות להיפגש עם נתניהו ללא תנאים מוקדמים, במוסקבה. מחמוד עבאס פוגע באנשים שלנו ובמטרות שלהם. כמו כן הוא פוגע בזכויותיהם בוויתורים חינם על חשבון זכויותיהם הלאומיות, אשר הביא אותנו למקום אשר בו אנו נמצאים".

דובר חמאס הוסיף ואמר: "במקום לוותר ולבטל את המפגש, מחמוד עבאס היה צריך לחפש דרכים אחרות לקדם אחדות בין פת"ח וחמאס ולכנס בדחיפות מפגש כדי לדון בהשלכות המצב הנוכחי ובדרכים להתמודד עם הסיכונים והאתגרים בפניהן ניצבת פלסטין, לעבוד על הרפורמה של אש"ף ולהפסיק החלטות ומדיניות מחוץ להסכמה הלאומית הפלסטינית".

איסמעיל הנייה יו"ר החמאס הגיב למפגש של מחמוד עבאס, נתניהו ואמר: "נתניהו לא יתן לך כלום. זה הזמן לסיים את המשבר הפוליטי האבוד בתוך העם הפלסטיני".

 

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: